המכשול הגדול ביותר למכירות און ליין: הזנת המוצרים למכירה בפועל לאתר!

שנת 2020 היוותה שנת מפנה בכל הקשור למסחר המקוון בישראל. זה אולי הדבר הטוב ביותר שצמח גפן העסקי כתוצאה ממשבר וירוס הקורונה. אבל, רבים מאותם בעלי עסקים שבחרו להקים חנות אינטרנטית, כלל לא מוכרים וזאת כי הם נעצרו רגע לפני יציאה לשיווק – בהעלאה של המוצרים למכירה לחנות.

הזנת מוצרים לחנות אינטרנטית

יש לכם מוצרים בחנות, הם מונחים יפה על המדפים ורבים מבקרים ואכן רוכשים מכם. במקביל, יש לכם קשר טוב עם מספר רב של ספקים ויבואנים שיכולים לספק לכם עוד שלל רב של מוצרים נוספים שלא כדאי להחזיק על המדף כתוצאה מכך שהביקושים שלהם נמוכים מידי.

כלל המוצרים הללו יחד יכולים להופיע גם על המדפים הוירטואליים שלכם בחנות האינטרנטית. בצורה זו, אתם יכולים להציע את מרכולתכם מבלי להחזיק מלאי או להתחייב למכירה מידית ולהגדיל את המכירות בצורה משמעותית וליהנות מאפיק צמיחה חדש וחיוני בעולם של המחר.

יתרה מזאת, ישנם שחקנים בשוק אשר כלל אינם מחזיקים בחנות פיזית ולכן יכולים להציע מגוון מוצרים במחירים נמוכים למדי וזאת תוך גזירת קופון נאה ורווחיות נאה וזה במידה מסוימת על חשבונכם, בעלי החנויות המתחרות..

אז החשיבות בהזנת מוצרים לחנות האינטרנטית ברורה למדי.

אבל אין לי זמן לעשות זאת!

המחסום העיקרי של בעלי עסקים הנו כמובן שאין להם זמן ואו ידע מקצועי מתאים בכדי להעלות מוצרים  עצמאית לחנות האינטרנטית, לכן, יש להם אתר מכירות מושלם עם פוטנציאל לא ממומש וחבל.

כדי להתגבר על בעיה זו, אנו החלטנו להתמקד בפעילות זו ולענות בדיוק על צורך זה. אנו מצמידים מנהל אתרים מקצועי אשר תפקידו הוא אחד, להעלות עבור לקוחות את המוצרים שלהם כדי שיוכלו להתחיל גם הם ליהנות מפירות המסחר המקוון ברשת.

אמנם יש עלות מסוימת לזמנו של איש המקצוע. אך באופן יחסי, כל מוצר שעולה לאתר משמש את העסק למשך חודשים רבים ואף שנים מספר ובחישוב כולל של הוצאה אל מול הכנסה – כמעט תמיד מדובר בהשקעה משתלמת!

תכלס איך מתחילים?

זה די פשוט, משאירים פרטים בטופס המופיע במאמר זה ואו מתקשרים למספר המופיע מטה. מנקודה זו, מנהלי האתרים שלנו ייקחו את המושכות ויבצעו עבורכם את כל מה שאתם צריכים ועל הצד הטוב ביותר!

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!