ניהול אתרי עמותות – הצמדת מנהל אתר המעדכן את פעולות השטח של העמותה באתר!

עמותות מטבען עושות הרבה טוב, אבל את הטוב הזה הציבור לא תמיד רואה. מסיבה זו, קשה לעמותות לגייס תורמים ואו אהדה של הציבור הרחב. אתר האינטרנט הוא הכלי החשוב ביותר בשינוי סטטוס זה והפיכת העמותה לגוף הזוכה לעניין רב ותרומות משמעותיות להמשך הפעילות.

אבל בואו נהיה אמיתיים, אף אחד בעמותה לא רוצה לקחת את האחריות על הפעילות און ליין. כולם עסוקים במגוון דברים אחרים וחשובים לא פחות כמובן אבל לא בהצגת הפעילות לציבור הרחב. כתוצאה מכך, רוב העמותות נראות בערך אותו דבר – לא נראות..

כדי לשנות זאת, עמותות פונות לחברות כדוגמתנו, חברות ניהול אתרים. אנחנו בתורנו עושים את כל מה שחברי העמותה לא רוצים או לא יודעים איך לעשות..

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

מה עושה מנהל אתר אינטרנט של עמותה?

מנהל אתר אינטרנט של עמותה אחראי בראש ובראשונה להציק לחברי העמותה. עליו לבקש כל הזמן פרטים אודות פעילויות, תמונות, אירועים, פרגונים ופרסומים בתקשורת ובעצם בכדי שיתאפשר להפוך את המידע הנ"ל למשהו שהציבור ירצה לקרוא/לצפות ולהתרשם.

מנהל אתר אינטרנט של עמותה אוסף את המידע, מכין את המידע לפרסום, מפרסם את המידע באתר ולבסוף גם משווק אותה בעזרת מענק גוגל לעמותות (פרסום בחינם במנוע החיפוש).

התוצאה של עבודה קשה זו היא הכרת תודה של הציבור, השגת חשיפה חיובית אצל מקבלי ההחלטות בממשלה או אצל תורמים חשובים ולבסוף גיוס עוד כספים לפעילות העמותה וחוזר חלילה.

כמה זה עולה? האם זה משתלם?

עמותות אמנם קצרות בכסף. אבל הוצאה של כמה אלפי שקלים לחודש עבור מנהל אתרים מקצועי לא ישבור את רוב העמותות. אז העלות נעמדת בכ-2,100 ש"ח לחודש אך התמורה יכולה להיות הרבה הרבה מעבר. במקרים רבים עמותות מגייסות תורם ייעודי לפעילות העמותה ובכך הופכות את הלימון ללימונדה פעמיים.

אם אתם מתלבטים, זכרו תמיד שיש לכם גם מענק בגובה 10,000$ לשיווק מידי חודש במנוע החיפוש במסגרת המענק של גוגל. מנהל אתרים מקצועי ידע להשיג עבורכם זכאות זו ואף לנהל אותה..
לכל שאלה, הרגישו חופשיים לפנות אלינו ונשמח לעזור! 😉

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!