ניהול אתר Open Cart: כמה עולה ניהול אתר מכירות מבוסס מערכת אופן כארט?

יש לכם אתר מכירות מבוסס מערכת ניהול תוכן (CMS) מסוג אופן כארט? אתם בוודאי מתקשים למצוא מי שינהל עבורכם את האתר, במידה ושירות זה נדרש לכם. זאת בעיקר משום שמערכת זו פחות מוכרת בישראל ולכן רבים פשוט לא יודעים להציע שירות מתאים לפלטפורמה זו.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

ניהול אתר אופן כארט

ניהול אתר אופן כארט אינו שונה יותר מידי מאשר ניהול אתר וורדפרס, מג'נטו או כל מערכת אחרת. מדובר במערכת ניהול תוכן מבוססת PHP אשר מתוכננת בצורה לוגית פשוטה למדי. מסיבה זו, גם ניהול האתר נעשה בצורה לוגית ופשוטה למדי.

למרות האמור, יש צורך במעט ניסיון בעבודה במערכת זו בטרם מעניקים שירות זה לאחרים. למה? כי כל נושא המשלוחים, התשלומים, ניהול ההזמנות שונה במקצת ממערכות אחרות כמו גם התוספים מוגבלים באופן יחסי למערכות אחרות ויש צורך בהחזקת בנק תוספים מן המוכן בכדי לנהל אתרים אלו בצורה מיטבית.

כמה עולה ניהול אתר Open Cart?

אין עלות מיוחדת לניהול אתר אופן כארט, בסופו של דבר, מנהל האתר צריך להיות מקצועי ולהכיר את המערכת אך העבודה השוטפת במערכת זו דומה למדי לעבודה השוטפת במערכות אחרות. לכן, העלות איננה תלויה במערכת אלא בדרישות שלכם ממנהל האתר.

מנהל האתר אחראי להעלות מוצרים חדשים לאתר, לערוך מוצרים קיימים באתר, לעדכן מחירים ומלאים למוצרים כמו גם עדכון מבצעים, קופונים, דיוורים ופעולות שיווק נוספות.

אך כל שעת עבודה של מנהל אתרים עולה כסף וזאת כפי שמשלמים לכל איש מקצוע אחר. אם בכל זאת רוצים הערכה גסה של עלויות, ניתן להעריך שעלות ניהול אתר איקומרס סטנדרטי יעמוד לרוב על כ-2,100 ש"ח + מע"מ לחודש.

האם זה משתלם?

תלוי למי, לטעמנו, בוודאי! הרי הזמן שלכם שווה הרבה יותר בתפעול העסק עצמו ובמתן שירות לקוחות. את הפעילות המקצועית במרחב המקוון, הכי נוח ונכון להשאיר את האחריות לאילו שמתמחים בכך יוכלו להפיק עבורכם הרבה יותר!

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!