ניהול אתרי חנות: כמה זמן לוקח להעלות מוצר לחנות וירטואלית?

הקמתם חנות אינטרנטית חדשה וכעת נדרשים להעלות אליה מאות ואולי אף אלפי מוצרים למכירה מקוונת? אתם בוודאי שואלים את עצמכם כמה זמן ייקח להוסיף את כל המוצרים לחנות ואיך הדרך הנכונה להציגם? במאמר זה נסביר על דרכי העלאת המוצרים לחנות..

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

ניהול אתרי חנות > העלאת מוצרים לחנות


כאשר מעלים מוצרים רבים לאתר מכירות, ניתן להגיע לתוצאות שונות לגמרי. כלומר, אפשר להעלות את המוצרים בשני דרכים שונות לגמרי:


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    1. העלאת מוצרים לחנות במהירות אך בחובבנות.
    2. העלאת מוצרים לחנות באיטיות אך במקצועיות.

    בשני המקרים, מבחינה חזותית המוצרים יראו די דומים. כלומר, פרטי המוצרים כדוגמת התמונה, השם, המחיר והמלאי יהיו זהים. אך, בפועל יהיו הבדלים רבים בין סוגי העלאות של המוצרים וגם של המכירות לאורך זמן.

    למה אנחנו מפרטים על כך? ובכן כי כל שיטה דורשת השקעה של זמן שונה,

    להלן הערכות הזמן להעלאת מוצרים לחנות:

    • העלאה חובבנית – כ-5 דק' לכל מוצר.
    • העלאה מקצועית – כ-15 דק' לכל מוצר.

    איך זה שלוקח פי 3 זמן להעלות מוצר בצורה מקצועית? ובכן על כך נסביר כעת:

    הסבר לזמן העלאת מוצרים לחנות וירטואלית:

    העלאה מקצועית של מוצרים לחנות אינטרנטית דורשת זמן רב מאחר וכאשר מנהל אתרים מקצועי מעלה את המוצרים לחנות הוא מבצע עוד שלל רב של פעולות שמטרתן לגרום לכך שמנועי החיפוש יבינו היטב את האתר ושגולשים שמבקרים בחנות ימצאו בה את כל הדרוש להם בכדי לקבל החלטה ולבצע רכישה. (התוצאות בהתאם..).

    אז מה מנהל אתרים עושה?

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    • מחקר מילות מפתח – בדיקה באילו מילים מחפשים כל מוצר שנמכר בחנות ברשת.
    • עריכת פרטי המוצר – עריכת המידע על המוצר להתאמה לחיפושים ברשת.
    • הוספת מידעים נוספים – חיפוש והוספת מידע משלים למוצר לקבלת החלטות.
    • כיווץ קבצי מדיה – כיווץ משקל ואופטימיזציה לתמונות של המוצר.
    • הוספת ערכים חלופיים – הוספת תיאורים לתכנים ולתמונות שמנועי החיפוש יבינו מה רואים בחנות.
    • שיוך לקטגוריות ותגיות – הוספת ערכי ניווט לאיתור המוצר בקלות באתר וברשת.

    במקביל, נעשות עוד מגוון פעולות נוספות ברמת הארכיון של כל מוצר ומוצר. כאשר כל פעולות אלו נועדו להביא לגידול במכירות. כאשר פעולות אלו נעשות נכונה, כל מוצר הופך לעמוד נחיתה בפני עצמו וכלל הגולשים מרוצים מהתמורה וכך גם מנועי החיפוש והתוצאות הולכות ומשתפרות..

    רוצים ללמוד עוד על העלאת מוצרים לחנות אינטרנטית? מעוניינים בשירותי הניהול שלנו? הרגישו חופשיים להתייעץ איתנו!


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!