האם יש הבדל בין ניהול אתר אינטרנט של עסק קטן וניהול אתר של חברה גדולה?

ביום ראשון (אתמול) נשאלתי שאלה על ידי מנהל שיווק של תאגיד מוכר אודות שירותי ניהול אתרים. הוא שאל האם יש הבדל בין ניהול אתר אינטרנט של עסק קטן לבין ניהול אתר אינטרנט של תאגיד מוכר אשר חולש על פעילויות רבות ובתקציבי ענק? מאחר ושאלה זו מרתקת בעיני, החלטתי לשתף אתכם בתשובה שהענקתי לו.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

מה בין ניהול אתר עסקי קטן לבין ניהול אתר תאגידי גדול?


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    ובכן, התשובה נחלקת לשניים:

    1. פרקטיקה של ניהול אתרים.
    2. מהות של ניהול אתרים.

    בכל הקשור לפרקטיקה של ניהול אתרים, כלומר, אחסון האתר, תחזוקת האתר, עדכוני מערכת האתר, ניהול התוכן של האתר – הפעילות זהה. הפרקטיקה של ניהול אתרים הנה טכנית למדי ולכן היקף השירותים ורמתן אינם משתנות מחברה לחברה.

    ובכל זאת, ישנם שינויים קלים גם בפרקטיקה וזאת בעיקר מאחר וסט האיומים על תאגיד מוכר ומשמעותי אינו דומה לאיומים הקיימים לעסקים קטנים. מעבר לכך, במקרים מסוימים, בכדי לאחסן אתר אינטרנט של תאגיד, יש להיערך לפיקים גבוהים של תעבורת גולשים עם כל אזכור של שם התאגיד בתקשורת.

    בכל הקשור למהות השירות, יש הבדלים ניכרים בין ניהול אתר תדמיתי של עסק קטן ובין ניהול אתר אינטרנט של תאגיד שמעניק גם שירותים מקוונים ללקוחותיו. ככל שאתר האינטרנט מעניק שירותים נרחבים יותר ללקוחות התאגיד, כך מהות השירות עוברת שינוי משמעותי יותר ביחס לאתרי עסקים קטנים..

    ההבדלים במהות השירות נעוצים בעובדה שיש משמעות רבה לכל פרסום שיופיע באתר התאגיד. כך למשל, אזכור לא לגיטימי ואו אזכור הנתון לוויכוח פוליטי עלול לגרום לזעזועים קשים דווקא בתאגידים גדולים הנתונים לביקורת רבה מצד הציבור הרחב.

    כלומר, על אף שהפעילות דומה במהותה, אנו נדרשים לחשוב פעמיים ולאשר כל שינוי/פרסום/הסרה של תכנים מהאתר עם גורם מוסמך מטעם הלקוח. זאת, בכדי להימנע ממצבים בהם אנו מוסרים לציבור מסרים מוטעים או אף בעייתיים יותר ואשר עלולים לפגוע במותג.

    לכן, תהליכים לוקחים יותר זמן ודורשים מאיתנו הרבה יותר תקשורת רציפה עם הלקוח. אך מצד שני, הלקוחות התאגידים הם הלקוחות הטובים ביותר שלנו ולכן אנו שמחים לעמוד עמם בקשר ולהפיק יחדיו את המיטב.

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    זהו. מקווים ששיתוף זה הועיל לכם 🙂


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!