ניהול אתרי אינטרנט גדול עליכם? בשביל זה יש חברות ניהול אתרים!

אתם בעלי עסק מצליח אשר מעביר אתכם היטב היטב כל יום? מרגישים שיש חשש שהמתחרים שלכם נוגסים בפעילות שלכם דרך המרשתת? אתם ככל הנראה צודקים. בעזרת פעילות נכונה קל למדי "לגנוב" לקוחות של חברות אחרות על ידי קמפיין מתחרים ואו על ידי סיקור המותג שלהם עם הפניית הפניות לגורמים זרים וזה לגמרי לא בריא לעסק..

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

כדאיות חברת ניהול אתרים

לפני כמה שנים מרבית האתרים נוהלו בתדירות נמוכה למדי. מרבית האתרים עודכנו אחת למספר חודשים במקרה הטוב ואחת למספר שנים במקרה הרע. אך, למרות העצימות הנמוכה של הפעילות ברשת, זה נחשב כמספיק. לעומת זאת, כיום אי עדכון אתר האינטרנט בתדירות שבועית יכולה לגרום לנזקים משמעותיים מאוד למותג ולעסק שלכם וזאת משום שכללי המשחק השתנו.


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    השינוי נבע מכך שהאלגוריתם של מנועי החיפוש עודכן להתפתח וכיום מנועי החיפוש מצפים לקבל אינדיקציות שונות לגמרי מאלו שנבחנו בעבר. עיקר הפוקוס עבר לפרמטרים הבאים:

    • תוכן איכותי – תוכן בעל ערך, קריא ונראה טוב.
    • תוכן רלוונטי – תוכן שעונה על החיפוש של הגולשים.
    • תוכן עדכני – תוכן שעודכן בהתאם לשוק/חוק/צורך.

    הדרך של גוגל ומנועי החיפוש האחרים לבדוק האם תנאים אלו התקיימו הנו על ידי בחינת התגובות של הגולשים לאתר (כמה זמן שהו באתר, האם המשיכו לחפש מידע נוסף אחר כך, האם הביעו שביעות רצון ועוד..)

    אתר סטטי שלא מתעדכן בתדירות גבוהה לא יוכל לעמוד בכללים החדשים ולכן גם לא יוכלו להתמקם גבוהה בתוצאות החיפוש וממילא אין ערך לאתר מסוג זה. לכן, חשוב מאוד לוודא שהאתר מנוהל ומעודכן בתדירות גבוהה ככל האפשר!

    אבל, כשאין זמן לכך..

    מאחר ולרוב בעלי העסקים אין זמן לנהל את האתר ביום יום, לרבים מהם יש צורך בשירות מתמשך של מנהל אתרים מקצועי אשר יעשה זאת עבורם. מאחר וזהו שירות שאינו זול במיוחד, חשוב להבין את הכדאיות בשירות זה:

    כל בעל עסק או איש מקצוע יודע לתמחר היטב את שעות העבודה שיש לו להציע מידי יום/שבוע/חודש. מאחר והזמן שלנו קצוב, עלינו לנצל את השעות שעומדות לרשותנו בצורה נכונה. מאחר וניהול אתר אינטרנט דורש בין 8-12 שעות מידי חודש בחישוב זמני עבודה של בעל העסק אל מול עלויות הוצאת הניהול למיקור חוץ, כמעט בכל המקרים מדובר בצעד כדאי וכלכלי.

    כך בעל העסק מפנה זמן יקר לייצר כסף על ידי ניצול זמנו תעשייה בה הוא אכן מרוויח והרבה יותר מאיתנו ניהל את האתר בכוחות עצמו.

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!