מהו הכשרתו של מנהל אתרים ואיך לומדים את המקצוע?

שירותי ניהול אתרים מוצעים בחברות דיגיטל רבות כיום. כל חברת פיתוח מציעה שירותי ניהול אתר לאחר גמר העבודה ורבים מהלקוחות אכן שוכרים את שירותיו של המתכנת. אך, האם המתכנת יודע לעמוד בדרישות הלקוח ולהעניק לו את מעטפת ניהול האתרים? לא ממש.. במאמר זה נסביר בקצרה מה חשוב שמנהל האתרים ידע טרם אתם נקשרים עמו בהסכם קבוע.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

מהו הכשרתו של מנהל אתרים?

מנהל אתרי אינטרנט אינו מתכנת סטנדרטי ולעתים אינו מתכנת כלל. כן, קראתם נכון, אין שום סיבה שמנהל האתר יתעסק בפיתוחים כל הזמן וזאת משום וזה אינו מסייע לאתר שלכם לנוע קדימה. (אם כי, בהחלט עוזר כאשר מנהל האתר יודע תכנות ברמה טובה..). במקום זאת, יש להתייחס לרקע של מנהל האתרים ולבחון איזה הכשרה יש לו בתחומים אחרים.


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    להלן רשימת מרכיבי הידע שעל מנהל אתרים להחזיק:

    • היכרות עם מערכות ניהול תוכן.
    • כושר הבעה בכתב ברמה גבוהה.
    • יכולת לנתח ולקבל החלטות על סמך דוחות.
    • היכרות וניסיון בניהול קמפיינים ודיוורים.
    • היכרות וניסיון בניהול תהליכי קידום אורגני.
    • ועוד..

    מנהל אתרים מקצועי ישים את דרישות העסק בראש מעייניו. כלומר, הוא ייבחן מה העסק צריך מהאתר ואיך האתר יכול לשרת את העסק במגוון צורות אפשריות. כך לדוגמה, מנהל האתר יכול לזהות שהאתר אינו משדר את רוח המותג ואו אינו מכיל מידע החשוב לקהל הלקוחות של העסק ולקדם את הנדרש כדי שפרטים אלו יופיעו באתר וישרתו את ציבור הלקוחות.

    איך לומדים להיות מנהל אתרים?

    יש בתי ספר שמלמדים להיות מנהלי אתרים. אך, מניסיוננו קורס ניהול אתרים רחוק מאוד מלהכשיר מנהל אתרים מקצועי. במקום זאת, מרבית מנהלי האתרים הטובים באמת עשו כברת דרך עצמאית ולמדו את העבודה על בשרם בניהול אתרי אינטרנט שהם ייסדו ואו בתפעול רציף ולאורך זמן של אתרים של לקוחותיהם. כלומר, הניסיון משחק תפקיד חשוב מאוד בהכשרתו של מנהל אתרים.

    במידה ואתם רוצים ללמוד להיות מנהלי אתרים, פנו לאחת מחברות ניהול האתרים בשוק והציעו את שירותיכם גם בשכר מינימלי. עבדו שם שנה או שנתיים ולאחר מכן תוכלו להגיד שאתם מנהלי אתרים מקצועיים עם הניסיון הנדרש לכך.

    במידה ואתם מחפשים מנהל אתרים מקצועי עבור האתר שלכם, הרי שאתם יכולים לחפש מנהל אתרים מקצועי עם ניסיון ואו לפנות לחברת ניהול אתרים שתעניק לכם שירות ממספר רב של אנשי מקצוע שכל אחד מהם מתמחה בחלק אחר בניהול האתר (עם מנהל אתר ממונה עבורכם) וכך תבטיחו את התוצאות הטובות ביותר.


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

      קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!