מה גובה השכר (משכורת) של מנהל אתרים מקצועי?

העסק שלכם באינטרנט המריא ואתם נדרשים לעזרה מצד מנהל אתרים מקצועי שיאפשר לכם להמשיך ולהרחיב את העסק? אתם בוודאי מנסים להבין מה גובה שכרו של מנהל אתרים. במאמר זה נשתף אתכם בכך 🙂

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

גובה משכורת מנהל אתרים

למרות שמדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר מצד חברות רבות, היצע מנהלי האתרים המקצועיים נמוך למדי. זה לא שאין עובדים שמגדירים עצמם כמנהלי אתרים, זה יש. אלא שאין היצע גדול מצד מנהלי אתרים מקצועיים שיודעים לעשות את העבודה באמת!.

זאת בעיקר משום שמנהל אתרים מקצועי (webmaster) הנו שילוב של מנהל תוכן ומתכנת באדם אחד. על מנהל אתרים לגשר בין עולם התוכן ובין עולם הלוגיקה שמתחברים יחד בניהול אתר אינטרנט.

אבל, אם מצאתם מנהל אתרים שפנוי לעבודה כשכיר, יהיה עליכם להציע משכורת לפי הרמות ניסיון הבאות:

  • מנהל אתרים מתחיל – 8,000 ש"ח משכורת חודשית.
  • מנהל אתרים עם 5 שנות ניסיון – 11,000 ש"ח משכורת חודשית.
  • מנהל אתרים עם 10 שנות ניסיון – 16,000 ש"ח משכורת חודשית.

הפער בין המשכורת של מנהל אתרים מתחיל ומנוסה הנו מאחר ומנהל אתרים מקצועי לרוב ייקח 100% אחריות על האתר ויחסוך מתכנת, כותבי תוכן, מנהלי שיווק ועוד שלל רחב של אנשי מקצוע נוספים ולכן שכרו מגלם עליה משמעותית ביחס לשכרו של מנהל מתחיל.

מאחר ושכר עובד כולל גם תנאים סוציאליים (עלות מעביד) ועלויות נלוות כמו משרד, מחשב, חשמל, אוכל ועוד.. מדובר בהשקעה משמעותית.

לכן אנו תמיד נבחן אפשרות להעסיק מנהל אתרים במיקור חוץ דרך חברת ניהול אתרים. בחלק מהחברות ניהול האתרים יש צוות מקצועי במיוחד שיכול לענות על כל הצרכים שלכם בחמישית מהעלות של החזקת עובד – כלכלי למדי.

צריכים עזרה בבחירת מנהל אתרים?

מנסים לגייס מנהל אתרים מקצועי אך לא יודעים במדויק מה נדרש לכם? רוצים שנעזור לכם בגיוס מנהל אתרים עם ניסיון ואו שנחבר אתכם עם חברת ניהול אתרים שבאמת יודעת לספק את הסחורה? פשוט תשאירו פרטים או חייגו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם – בהצלחה!

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!