האם ניהול תוכן של אתר אינטרנט משפיע על המיקומים של האתר בתוצאות החיפוש?

שאלה מרתקת שעולה לא מעט היא, האם עצם העבודה על האתר אינטרנט מייצרת גם תוצאות אורגניות? האם אתר מנוהל ימוקם גבוהה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל? ובכן. באנו לענות.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

ניהול אתר וההשפעה על הקידום האורגני

יש לכם אתר אינטרנט ואתם בונים אותו אט אט והוא אכן מתקדם בתוצאות החיפוש ויותר ויותר גולשים מבקרים בו מידי חודש. עד שאתם מזניחים את האתר למשך מספר שבועות או חודשים ומגלים שהמיקומים התדרדרו לאחור ושואלים את עצמכם האם יש קשר לכך שהאתר לא עודכן זמן רב ואו שמדובר במתחרים עיקשים שפשוט תפסו את מקומכם..

כדי לענות על שאלה זו, ביצענו בדיקה על חמישה אתרים שונים אשר ממוקמים במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש (אתרים שלנו) וביצענו בדיקה על פרק זמן כפול:

  1. תקופת הזנחה.
  2. תקופת הרצה מחדש.

בתקופת ההזנחה, לא עשינו שינויים רבים באתרי האינטרנט למשך פרק זמן של חודשיים ורשמנו את ביצועי האתרים ביחס לתקופה הקודמת לכך.

בתקופת ההרצה מחדש, חזרנו לנהל את האתרים כפי שעשינו עד לתקופת ההזנחה של האתרים. גם פעולות אלו עשינו במשך חודשיים וביצענו בדיקה נוספת לאחר מכן.

תוצאות הבדיקות

התוצאות היו מדויקות. בתקופת ההזנחה, האתרים איבדו בין 20-30% המיקומים שלהם בראש תוצאות החיפוש. לעומת זאת, בתקופת ההרצה מחדש הצלחנו לייצב את האתרים בשנית ולצמצם את הנזק לכדי 10% בלבד.

כלומר, קצב ההידרדרות החזוי לאתר לא מנוהל כפול מקצב הצמיחה של אתר מנוהל. או במילים אחרות, המתחרים כל הזמן מתקדמים ואם אתם מזניחים את האתר אפילו לתקופה קצרה, המתחרים ידביקו קצב ואט אט יתפסו את המיקומים שלכם והחזרה למיקומים שכבר היו שלכם קשה הרבה יותר!

אז בהחלט! ניהול אתרים משפיע באופן ישיר על התוצאות של קידום אתרים. אם אתם רוצים להבטיח שמירה על תוצאות, עליכם לשכור חברת ניהול אתרים יחד או במקביל לחברת קידום אתרים.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

רק נזכיר שאנו עושים זאת באהבה רבה מזה למעלה מעשור ויש לנו הרבה רצון טוב לעזור גם לכם 😉

בהצלחה!

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!