מנהל האתר שלכם לא עונה לכם? הגיע הזמן לעבור למנהל אתרים זמין!

יש לכם אתר אינטרנט שדורש עבודות תחזוקה תכופות ואו תיקוני באגים אבל מנהל האתר שלכם אינו עונה לכם ואו לא ממש מטפל בבקשות שלכם, זה הזמן להחליף את מנהל האתר לכזה שיתחייב לזמינות ומענה מהיר ומקצועי כחלק מהתקשורת ארוכת טווח. במאמר זה נרחיב מעט על כך..

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

החלפת מנהל אתר אינטרנט

לא פעם פונים אלינו לקוחות פוטנציאליים ואומרים לנו שכבר יש להם מנהל אתר. אך, לצד זאת הם מספרים שהוא אינו עונה להם או שהוא עונה ומבטיח לטפל אך ימים עוברים מבלי שנעשה דבר ורק אחרי שהם מנדנדים לו הוא מבצע את המוטל עליו. אחרים מספרים שמנהל האתרים שולח להם קישור להסבר איך לתקן את הבעיה בכוחות עצמם וזה פשוט לא עובד להם..


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    אנחנו תמיד עונים להם: "בדיוק מסיבה זו אנו קמנו!" הבנו שיש צורך בשירותי ניהול אתרים מעולים. כלומר, שהחברה מציעה רק שירותי ניהול אתרים ולא מגוון רחב של שירותים נוספים שמועדפים על ידי נותן השירותים. נכון, זה מעט יקר יותר, אך בתמורה אנו מתחייבים להעניק שירותי ניהול לאתר בזמינות שיא של עד שעה לתגובה ולרוב עד 4 שעות לביצוע העבודה בפועל ועדכון הלקוח.

    איך לבחור את מנהל האתרים החדש שלכם?

    ובכן, יש עוד חברות שיישמחו להעניק לכם שירותים. אך, מה שאתם מחפשים זה חברה שתתחייב אליכם בצורה מלאה ותפעל על בסיס הסכם שירות (SLA) שמסדיר את ההתקשרות בין הצדדים ואת התחייבות נותן השירותים אליכם, בעלי העסק.

    במידה ומנהל האתר לא יעמוד בהתחייבויותיו אליכם, תהיו פטורים חוקית מלשלם לו עבור השירות. כלומר, חובת ההוכחה נופלת עליו ולא עליכם הלקוחות. מכך שמנהל האתר ישים אתכם בראש מעיניו כל הזמן ולא ידחה אתכם בכל פעם למועד אחר מאחר ויש לו עבודה אחרת העדיפה עליו.

    טיפ אחרון: פנו לבקש המלצות מלקוחות החברה ואף התייעצו עמם לגבי משך הטיפול ומידת שביעות רצונם בתחילת העבודה, בהמשכה ותפעול המתמשך של האתר. בצורה זו, תוכלו להיכנס לקשר בריא עם נותן שירותים אמין ומקצועי ולדעת שיש לכם מענה מלא לכל בקשה וטענה בזמן אמת בשגרה ובחירום!


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!