מדריך איקומרס – איך מקימים ומנהלים אתר איקומרס (מכירות מקוונות) מוצלח?

רוצים לדעת על מה כולם מדברים? מנסים להבין מה זה איקומרס? מאמר זה בשבילכם. הכנו עבורכם מדריך איקומרס מקוצר אשר יענה על מרבית השאלות שלכם בצורה ישירה וללא בלבולי מוח מיותרים.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

מדריך איקומרס מהיר

איקומרס זו המילה החמה ביותר בעולם העיסקי של שנת 2021! הקורונה חייבה את כל העסקים להעביר לפחות חלק מהפעילות העסקית למרחב המקוון. כיום, מי שלא מוכר און ליין פשוט לא קיים בתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים והנזק אדיר!
נתחיל מההגדרה, מה זה איקומרס?:

איקומרס /E-commerce:
E – אינטרנט.
Commerce – מסחר
איקומרס = מסחר אלקטרוני

הביטוי איקומרס מקורו בשפה האנגלית (כמו כל ערך חדשני וטכנולוגי). בעבר עשו שימוש בביטוי זה אנשי מקצוע בלבד אך כיום זהו ביטוי שגור בפיהם של כלל אנשי העסקים הפעילים בתחום.

כעת, נענה על השאלות החשובות באמת:

  1. איך מקימים אתר איקומרס?
  2. איך מנהלים אתר איקומרס?
  3. כמה מרוויחים מאתר איקומרס?

נענה על כל שאלה בנפרד כמובן, 

איך מקימים אתר איקומרס:

פיתוח אתר איקומרס מעולם לא היה קל ומהיר יותר. ניתן כיום להקים אתר איקומרס בתוך ימים בודדים במגוון פלטפורמות ואיכויות ובעלויות יחסית נמוכות.

כדי להקים אתר איקומרס, צריך בראש ובראשונה מקורות הספקה למוצרים כלשהן (יבואנים/יצרנים) עמם העסק כבר עובד או צפוי לעבוד. לאחר מכן, יש לפנות לחברת פיתוח אתרי איקומרס ואו לפנות לחברות המשכירות טכנולוגיה מוכנה לשימוש כדוגמת  האתר של ישראכרט, קאשקאו ואחרים..

יש לעצב זהות לאתר האיקומרס. נשקיע בלוגו יפה, בהתאמת העיצוב לאתר האיקומרס ולבסוף להעלות את המוצרים הרבים לאתר וזהו. ניתן לצאת לדרך ולשווק את המוצרים למכירה און ליין.

איך מנהלים אתר איקומרס:

ניהול אתר איקומרס אינו פשוט. נכון שכל אחד יכול לעשות זאת. אבל, לרוב לבעלי עסקים אין זמן או את הסבלנות להתעסק עם אתר האיקומרס. יש להם הרבה יותר מידי דברים לא פחות חשובים על הראש.

מסיבה זו, רבים פונים לחברות ניהול אתרים אשר לוקחים את המושכות על ניהול אתר האיקומרס ועושים עבורם הכל מא-ת מבלי שבעל העסק יידרש לעשות דבר מלבד קביעת מחירים והספקת תמונות מתאימות למוצרים.

ניהול אתר איקומרס כולל עבודה טכנית/תחזוקתית, כולל הזנת מוצרים באופן שוטף וכמובן גם שיווק מסוגים שונים כדוגמת דיוור, קידום אורגני וקידום ממומן.

כמה מרוויחים מאתר איקומרס:


אתרי איקומרס יכולים לייצר גם הכנסות של מיליונים מידי חודש. אך אם רוצים להיות ריאליים יותר, צריך להתייחס לממוצע המכירות של אתרי איקומרס בישראל. רוב אתרי האיקומרס בישראל מייצרים מכניסות מכירות בטווח שבין עשרות אלפי שקלים ועד מאה אלף שקלים מידי חודש.

ככל שיש ניהול מקצועי יותר לאתר האיקומרס, כך הרווחיות הצפויה גדולה בהרבה. לכן, לא מומלץ להתקמצן על שירותי איש מקצוע. אתרי איקומרס שאינם מנוהלים מקצועית ימכרו רק מאות עד אלפי שקלים בודדים מידי חודש וזה בעצם הערך הגבוה של חברות ניהול אתרים בשוק האיקומרס.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

לסיכום,

אין ספק שכדאי ורצוי להחזיק באתר איקומרס. אבל, זה נכון רק כאשר באמת משקיעים את המשאבים הנדרשים בשיווקו. במידה ואינכם מתכננים להשקיע זמן או כסף על ניהול אתר האיקומרס, עדיף לוותר על כניסה לתחום זה מלכתחילה.

יש לכם שאלות נוספות בנושא? השאירו לנו תגובה ונענה גם לכם!

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!