ניהול חנות באינטרנט – האם זה באמת כלכלי? כמה כסף ניתן להרוויח מכך?

גם אתם השתכנעתם שהגיע הזמן להקים חנות אינטרנטית לעסק שלכם בעקבות משבר הקורונה? בין אם אתם מתכננים להקים חנות אינטרנטית חדשה ובין אם הקמתם כבר חנות אינטרנטית, חשוב מאוד שתקראו מאמר זה בו נבחן את הכדאיות אשר בניהול חנות אינטרנטית בתכלס, עם שורה תחתונה.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

כדאיות הקמת חנות אינטרנטית

נתחיל דווקא בחדשות הטובות, אם בעבר הקמה של חנות אינטרנטית דרשה השקעה של כמה עשרות אלפי שקלים, כיום ניתן להקים חנות אינטרנטית ללא פשרות גם בטווח עלויות סביר של 6,000-8,000 ש"ח בלבד ובאופן חד פעמי.

אך, דווקא מסיבה זו, דווקא בגלל שרף הכניסה נמוך יותר, יש יותר ויותר חנויות אינטרנטיות חדשות שעולות לאוויר מידי יום ואולי אף מידי שעה. מה שהופך את התחרות לקשה יותר ויותר שהרי כולם מתחרים על אותם הגולשים..


אז כדאי להקים חנות אינטרנטית, אבל האם ומתי נראה מכירות. וזה כמובן מביא אותנו לשאלה הבאה, תוך כמה זמן רואים מכירות מחנות אינטרנטית והאם ההשקעה על החנות משתלמת?!

מתי רואים מכירות מחנות אינטרנטית?

בגדול, התשובה על שאלה זו תלויה במידה רבה על סוג החנות, סוג השיווק ובעיקר רמת המחירים בחנות.

כך לדוגמה, אתרי מותגים יראו מכירות פחות או יותר ימים בודדים לאחר השקת האתר והפצת הודעה על כך לציבור הלקוחות. מצד שני, בעלי עסקים אנונימיים ידרשו לעבוד קשה יותר ועומדות לרשותם 2 אפיקי שיווק עיקריים:

  1. קידום אורגני של החנות האינטרנטית.
  2. קידום ממומן של החנות האינטרנטית.

בקידום אורגני, רואים תוצאות לאחר טווח זמן של 6-8 חודשים. בקידום ממומן רואים תוצאות כמעט מידיות אך כמובן שיש עלויות פרסום שיש לקחת בחשבון. בפועל, נהוג לשלב בין סוגי שיווק אלו מאחר והקידום האורגני אפקטיבי וזול יותר בטווח הארוך.

לאחר שפירטנו כל זאת יש להוסיף כמובן שכל המאמצים לא יעזרו אם התמונות של המוצרים לא נראים טוב ואו במידה והמחיר המוצע באתר גבוהה מידי (הרי המתחרים במרחק קליק בודד בעכבר..).

לסיכום,

כדאי להקים חנות אינטרנטית. כדאי גם לשווק את החנות האינטרנטית. אך, יש לקחת בחשבון שלוקח זמן לחנות חדשה להמריא. ייתכן מאוד ולא תראו מכירות בחודשים הראשונים של הרצת החנות ועם ידיעה זו יש לצאת לדרך. בהצלחה!

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!