כמה שעות צריך מנהל אתרים מקצועי כדי להביא לקידום האתר?

אתם צריכים יותר מבנק שעות לניהול האתר? רוצים מנהל אתרים מקצועי שבאמת יעבוד אתכם יד ביד וינהל את האתר האינטרנט שלכם ביד רמה. השאלה הבאה שעליכם לשאול הנו כמובן כמה שעות מידי חודש נדרשים לאתר שלכם כדי להביא לידי תוצאות מעולות ולאורך זמן? על כך בדיוק ננסה לענות במאמר זה 🙂

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

שעות עבודה של מנהל אתרים

כל מנהל אתרים (מתחיל או מקצועי) נדרש למספר שעות מינימלי מידי חודש כדי שניתן יהיה לבצע את העבודה הנדרשת ולהשיג תוצאות ראויות. אך, מהו מספר השעות המינימלי ואיך זה משפיע על עלות השירות?


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    כדי לענות על שאלות אלו, עלינו לחלק את המאמר לשני סוגי אתרים המהווים את מרבית האתרים ברשת:

    1. ניהול אתרי תדמית.
    2. ניהול אתרי מכירות.

    כאשר מדובר באתר תדמיתי, מנהל אתרים מקצועי יידרוש בין 10-12 שעות מידי חודש וזאת כדי שיוכל לנהל את מערכת האתר, את תוכן האתר, את אנשי המקצוע הנוספים וכמובן להשקיע זמן בתקשורת רציפה עם בעל האתר ככל שיידרש.

    כאשר מדובר באתר מכירות, מנהל אתרים מקצועי יידרוש בין 25-35 שעות מידי חודש וזאת כדי להשקיע את הזמן הנדרש ביצירת קידומים מכירות, ניהול מוצרים, ניהול מלאי ושירות לקוחות וזה נלווה לפעולות זהות שיבצע באתרי תדמית..

    מאחר וכל שעת עבודה עולה כסף, ניתן לחשב עלויות במהירות. כאשר עלות ניהול אתרים נעה בין 150-250 בהתאם לרמת מקצועיותו וניסיונו של איש המקצוע. בחישוב מהיר זה עסק לא זול ולכן רבים מוותרים על כך אך הם טועים טעות חמורה וכעת נסביר גם למה..

    למה כדאי לשכור מנהל אתרים?

    יש 2 סיבות לכך שכדאי לשכור מנהלי אתרים מקצועיים למרות שעלותם לא נמוכה:

    1. כי מנהל אתרים מקצועי חוסך עלויות אחרות כדוגמת עלות מקדם אתרים, אחסון, תחזוקה, ניהול שיווק ועוד. כלומר, במקרים רבים מדובר דווקא בפעילות זולה יותר מהסטנדרט.
    2. כי הזמן שלכם שווה הרבה יותר במקומות אחרים. כל שעת עבודה שלכם שווה יותר בעיסוקכם העיקרי בו אתם שולטים ומבצעים את העבודה מהר לעומת השקעה של שעות רבות על תמורה קטנה למדי בסביבה שפחות מוכרת לכם..

    כפי שניתן להבין, אין כאן שחור ולבן. עליכם לבחון עלויות של שירותי ניהול אתרים ולקבל החלטה האם לשכור שירותי ניהול במיקור חוץ או לעשות זאת בכוחות עצמכם. אם יש לכם שאלות, פנו אלינו ונשמח לענות! בהצלחה 🙂

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!