קידום אתרים לא עובד? נסו ניהול אתרים ותרגישו את ההבדל!

בכל מחקר שנעשה בעבר עלה ששיטת השיווק האפקטיבית והזולה ביותר (בטווח הארוך) הנה קידום אורגני במנועי החיפוש. ואכן, אתרי אינטרנט שמקודמים היטב במנועי החיפוש יוצרים מספר רב של פניות מעולות מידי חודש לבעלי האתר להעלות ביחס לתמורה בהחלט הופכת את ההשקעה למשתלמת.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

אך, יש בעיה קטנה. עסקים קטנים שהחלו להתחרות על מיקומים בתוצאות החיפוש זמן רב לאחר יתר המתחרים ואו אשר יש בידם תקציבי קידום מוגבלים נוטים לפספס את הרף הנדרש ממקדם האתרים כדי להשיג את היעדים הרצויים. (ישנם זירות בהם נדרשים שעות רבות של מקדם אתרים ואף מיומנויות גבוה כדי להשיג תוצאות מה שהופך את תהליך הקידום האורגני ליקר במיוחד וזאת במקביל להיעזרות בסבלנות רבה שלעסקים רבים פשוט אין.


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    מה עושים כשקידום אורגני לא עובד?

    אז יש לכם עסק קטן בזירה בה יש שחקנים גדולים במיוחד (סוכנות ביטוח בעולם של ענקיות הביטוח לדוגמא), אתם בבעיה לא קטנה. כדי לתפוס מיקומים גבוהים בביטויים הרלוונטיים לכם (אך גם לחברות הביטוח ויתר המתחרים..) יהיה עליכם להחזיק מקדם אתרים או אפילו שניים במשרה מלאה ולאורך זמן כדי לראות תוצאות – כן, יש שיציעו לכם קידום אורגני על בסיס ריטיינר חודשי של כמה אלפי שקלים אך אין למה לקוות בסכומים אלו. אם אתם קוראים שורות אלו, אתם יודעים על מה אנחנו מדברים…

    אבל, רגע לפני שאתם מרימים ידיים ומוותרים על קידום באינטרנט, כדאי מאוד ללמוד על שירות חלופי שמוכיח את עצמו לכל עסק ובכל זירת פעילות וזהו כמובן שירות ניהול אתרים. כעת נרחיב על כך,

    ניהול אתרים כתחליף לקידום אורגני

    ישנו שלב בו צריך לעשות חישוב מחדש ולנסות שיטות חדשות ואחת מהן הנה ניהול אתרים, להלן הסבר לכדאיות השירות:

    ניהול אתרים הנו שירות בו מנהל אתרים מקצועי לוקח את המושכות לאתר אינטרנט של הלקוח ואחראי לאחסון, תחזוקה, ניהול תכני האתר וכמובן גם השיווק של האתר שכולל קידום אורגני וקידום ממומן לפי הצורך.

    בשונה מקידום אתרים, מנהל אתרים יוצר סינרגיה בין תכני האתר, הקידום האורגני והממומן כך שנוצר מאין מעגל מחזורי שהופך את התהליך לאפקטיבי יותר וזאת על סמך נתונים סטטיסטיים.

    כך לדוגמה, מנהל אתרים יכול לקבל החלטה משותפת עם בעל העסק על התמקדות בנישה מסוימת בעולם העסקי שלו ואו על כך שהם לא מתחרים על ביטויים תחרותיים אלא אך ורק על ביטויים בעלי זנב ארוך (ביטויים מורכבים. במקום קידום אתרים, כמה עולה קידום אתרים..) בהם יש לנו סיכוי להתחרות ולנצח על ידי יצירת מאמרים איכותיים וממוקדים בנושאים הנבחרים. כלומר, מנהל האתר כותב תכנים עבור האתר ויכול לייצר מודעה דינמית ושיווק מחדש כדי לשמר ולהשביח את התנועה לאתר וכן הלאה..

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    זה רק קצה קצהו של שירות יוצא דופן באיכותו ואשר מהווה תחליף ראוי לקידום אורגני לאתרים. בהצלחה!


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!