כמה עולים שירותי ניהול תוכן לאתרי אינטרנט (תדמית ומכירות)?

גם אתם לא מוצאים זמן לנהל אתר האתר שלכם? מרגישים שהאתר עומד במקום בעוד אתרי המתחרים שלכם מתקדמים קדימה? אתם לא טועים. אתר אינטרנט שפשוט עומד נוטה ליפול אט אט לאחור ואתם מאבדים לקוחות רבים לטובת המתחרים. כדי לצמצם את הנזק, יש צורך בניהול תוכן על ידי איש מקצוע. אבל, כמה זה עולה? כמה עולים שירותי ניהול תוכן? על כך כעת,

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

עלות שירותי ניהול תוכן לאתרים

שירותי ניהול תוכן לאתרים נדרשים על ידי מאות ואף אלפי אתרים מידי חודש. אבל, מספר נותני השירות המקצועיים בתחום זה קטן למדי. יש המעריכים שרק כמה עשרות חברות בישראל נותנות שירותי ניהול תוכן בצורה מקצועית לאתרי אינטרנט וזה בהתאם מייצר חוסר איזון בין ביקוש והיצע.

הביקוש גבוהה לכותבי תוכן מקצועיים וכותבי התוכן מבינים זאת ומעלים את המחירים כל הזמן. לכן, עלויות ניהול תוכן לאתרים נמצאים בשינוי כל הזמן. אז כמה זה עולה? כמה יעלו שירותים אלו?

העלות של ניהול תוכן לאתרים נחלק לשניים:

  1. תשלום לפי מילה/פריט תוכן/זמן עבודה.
  2. תשלום לפי הסכם שירות/תשלום חודשי.

האפשרות הראשונה מעניקה גמישות רבה למדי וזאת כי ניתן לעבור בקלות בין כותבי תוכן ומנהלי אתרים אבל משלמים הרבה יותר באופן יחסי עבור כל פיסת תוכן. להלן מפרט העלויות המקובל נכון להיום בשוק:

  • כתיבת תכנים לפי מילה – 30אג' למילה.
  • כתיבת תכנים לפי פריט – 400 ש"ח לפריט.
  • כתיבת תכנים לפי זמן עבודה – 250 ש"ח לשעה.
  • הזנת תכנים לפי פריט – 25 ש"ח לפריט.
  • הזנת תכנים לפי שעות – 200 ש"ח לשעה.

בהסתכלות על פריטים בודדים, זה לא יקר מידי. אך אתר אינטרנט ממוצע דורש בין 2-6 פריטי תוכן חדשים לחודש + עריכה של 2-4 פריטים קיימים והסכומים מעמירים די מהר .

האפשרות השניה מעניקה יציבות ומחירים אטרקטיביים הרבה יותר כמו גם היקף שירותים נרחב יותר ויכולת להטמיע אסטרטגיה ארוכת טווח (קידום אורגני) כחלק מניהול התוכן באתר וניתן לרכוש זאת בעיקר מחברות ניהול אתרים ופחות מפרילנסרים. להלן מפרט העלויות המקובל נכון להיום בשוק:

  • ניהול תוכן לאתרי תדמית – 1,800 לחודש.
  • ניהול תוכן לאתרי מכירות – 2,500 לחודש.

אתרי תדמית דורשים בין 4-8 מאמרים מידי חודש יחד עם מגוון רחב של פעולות נוספות ואתרי מכירות דורשים בין 1-2 מאמרים מידי חודש לצד העלאה של 50 מוצרים חדשים לערך מידי חודש.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

בחישוב מהיר, ברוב המקרים עדיף לשכור שירותי חברת ניהול אתרים במסגרת הסכם שירות על פני שימוש חד פעמי ותשלום פר פריט במידה ואכן מדובר באתר פעיל שמייצר תוצאות.

מקווים שעזרנו לכם, בהצלחה!

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!