איפה לומדים להיות וובמאסטר (webmaster) ואיך מוצאים עבודה בתחום זה?

אם יש משהו שלמדנו בשנים האחרונות, זה שעל כל אדם להחזיק בכמה שיותר ידע מקצועי בתחומים שונים בכדי להבטיח ניידות בין עבודות לשמירה על איתנות כלכלית. אחת המקצועות עם היקף המקצועיות הרחב ביותר הנו זה של מנהלי האתרים – וובמאסטר.

מסיבה זו, רבים מבקשים ללמוד להיות וובמאסטרים ושואלים היכן לומדים זאת? במאמר זה ננסה לענות על כך.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

איפה לומדים להיות מנהל אתרים?

יש כמה קורסים בישראל ללימודי ניהול אתרים, אבל האמת היא שהם על הפנים! קורסים תיאורטיים בהם מסבירים הכל אבל לא מבינים כלום. כל הסיפור של ניהול אתרי אינטרנט מתחיל הלוגיקה בריאה שאי אפשר להבין בלמידה תיאורטית בלבד.


אז מה עושים כאשר רוצים בכל זאת לעבוד כמנהל אתרים מקצועי? ובכן, לומדים בשיטה הישנה והטובה, השוליה. לא, לא באמת עובדים בהתנדבות. אבל כן עובדים גם בשכר נמוך עבור חברות ניהול אתרים אשר ילמדו אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת וזאת תוך תרגול העבודה בפועל וקבלת פידבק שוטף מלקוחות אמיתיים!

כדי ללמוד להיות וובמאסטר מקצועי, דרוש בין 6-12 חודשי עבודה במתן שירותי ניהול אתרים. במהלך זמן זה, ניתן להתנסות על מספר רב של מערכות ניהול תוכן לאתרי תדמית ואתרי מכירות כמו גם להבין היטב את הלוגיקה ומערך השיקולים בניהול אתר אינטרנט של לקוחות.

במידה ועובדים מספיק זמן, ניתן לאחר מכן להיקלט כמנהל שיווק דיגיטלי של חברות קמעונאות ואופנה בניהול אתרי הסחר שלהם והדרישה בשוק זה בעליה מתמדת.

מה גובה שכרו של מנהל אתרים מתחיל?

אמנם לא תידרשו לשלם עבור לימודים להיות מנהל אתרים אך גם לא תקבלו שכר גבוהה על התקופה בה אתם עובדים כמנהלי אתרים מתחילים. טווח השכר בשנה ראשונה בענף זה עומד על כ-6,000-7,000 ש"ח לחודש. שכר זה הנו עבור משרה ממוצעת של בין 7-9 שעות עבודה ביום ובהתאמה לאופי חברת הניהול ולהיקף העבודה אותה מנהל האתרים המתחיל יכול לבצע בפועל.

אם אתם רוצים לעבוד במקצוע זה ורוצים ללמוד כמו שצריך, השאירו פרטים ונעזור לחבר אתכם עם חברת ניהול אתרים שנמצאת בגיוס עובדים וכך תצאו מרווחים מכל הצדדים. בהצלחה!

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!