כמה עולה לתחזק אתר אינטרנט בצורה מיטבית לאורך זמן?

מרגישים שאתם משלמים לחברת אחסון ותחזוקה אך האתר שלכם לא באמת מתוחזק? כן, הם מעדכנים את התוספים אחת לחודש אבל לא באמת מגדילים ראש ועושים יותר ממה שהתבקשו..? אתם לא לבד. רוב בעלי האתרים אינם מרוצים מחברת התחזוקה לאתר שלהם. מה עושים? מחפשים אלטרנטיבה!

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

כמה עולה לתחזק אתר אינטרנט כמו שצריך?

תחזוקת אתר הנה מושג רחב למדי. רבים מציעים פתרונות תחזוקה לאתרי אינטרנט. אבל, כל אחד רואה את הצורך בתחזוקה של אתר האינטרנט בצורה שונה.
יש לא מעט רמות שונות של תחזוקת אתרים וכמובן שהמחירים משתנים בהתאמה:
  1. תחזוקת אתר בסיסית – 100 ש"ח לחודש.
  2. תחזוקת אתר מתקדמת – 500 ש"ח לחודש.
  3. תחזוקת אתר מלאה – 1,800 ש"ח לחודש.
רוב בעלי האתרים בוחרים בשירותי תחזוקה בסיסיים לאתר האינטרנט שלהם. כלומר, הם זוכים לתחזוקה חד או דו חודשית שמהותה לשמור על האתר עדכני ומאובטח וזהו פחות או יותר.

מצד שני, ישנם לא מעט בעלי אתרים שרוצים קצת יותר. כלומר, הם רוצים שגם יעניקו להם תמיכה וטיפול בבאגים תוך הבטחה לזמינות מאוד מאוד גבוהה בימות השבוע אך גם בימי שבת וחג לאלו שרוצים שקט נפשי מלא!

לבסוף, יש גם בעלי אתרים שלא רוצים להתעסק עם האתר כלל ועיקר. הם אפילו לא רוצים להתעסק בתוכן. במקרים אלו, יש שירות שמוצע בפורמט של "הכל כלול" ובעצם כוללים הכל מא-ת ללא יוצא מן הכלל ולכך גם יש עלויות מותאמות.

במילים אחרות, אתם יכולים לבחור ברמת התחזוקה המתאימה לצרכים העסקיים שלכם.

מה הפתרון המיטבי לאורך זמן?

אם האתר שלכם מהווה חלק מהותי בפעילות העסקית שלכם ואתם רואים באתר האינטרנט מנוע צמיחה משמעותי לעסק. מומלץ לבחור חכם באפשרויות התחזוקה הנכונה ביותר לאורך זמן!

תחזוקת אתר אינטרנט לאורך זמן דורשת יותר מסתם עדכונים בסיסיים של מערכת האתר והתוספים. יש צורך בהטמעות של קודים, בהתחדשות מערכת ועוד שלל פעולות נוספות בהתאם לדרישות המשתנות של מנועי החיפוש והרשתות החברתיות וזאת מאחר והאתר אינטרנט הנו רק נקודת הזינוק של הנראות העסקית ברשת.

לסיכום,

אם אתם מחפשים שירותי תחזוקה לאתר, אנו ממליצים על המסלולים הנרחבים יותר ולהימנע ככל האפשר מאפשרויות התחזוקה הבסיסיות. למה? ובכן כי אתם לא תעשו את הנדרש בכדי להבטיח את המשך השיפור של האתר אם כל פעולה תעלה לכם עוד כסף והרבה. מצד שני, בשירותי תחזוקה במסלולים הנרחבים, כל האפשרויות הללו מובנות.

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!