מה עושים כאשר בונה האתר (המתכנת) לא עונה לשיחות שלנו?

לא מעט בעלי אתרים מכירים זאת. הם בונים אתר עם חברת פיתוח טובה ומקצועית ואף ממשיכים לאחסן את האתר אצל חברת הפיתוח. אך לאחר זמן מה, כאשר נדרשת עזרה ואו שעולים בקשות שונות לשינויים בונה האתר מסנן שיחות ואו עונה אך לא מטפל בבקשות סבירות בתוך זמן קצר ועוד..

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

לא נעים להציק כל הזמן לבונה האתר ולקוות שיעשה לנו את העבודה המבוקשת, אז מה עושים?

ניהול שוטף לאתר האינטרנט

אחת הסיבות לכך שבונה האתר לא זמין ללקוחותיו אחרי גמר עבודה (והתשלום על האתר..) הנו שאינכם מייצרים עבורו הכנסה מספקת. במילים אחרות, אתם לא באמת שווים את הזמן שלו. לכן, או שהוא לא יענה ואו שהוא יענה אך יגיד לכם שעליכם לחכות ואם יש לכם מזל הוא יעשה זאת בתוך שבועות בודדים ממועד הבקשה..

שמענו כל כך הרבה פעמים את המשפטים "בונה האתר לא עונה", "בונה האתר מבטיח לעשות אבל לא עושה..", "בונה האתר אומר שזה לא אפשרי"..

המכנה המשותף לכל אותם משפטים הנו כמובן שאתם פשוט בעדיפות נמוכה בסדר המשימות של בונה האתרים. צריך להודות בכך, זה גם די מובן. הרי ברור שהוא יעדיף לבנות אתר ששווה אלפי שקלים על פני ביצוע משימה קטנה ששווה מאות שקלים בודדים ואו אף משימה שאין טעם לעקוב אחר הגביה עליה..

אז מה עושים במקרים אלו?

התשובה פשוטה למדי. אתם צריכים להבין שאתם נמוך מאוד בסולם העדיפויות של בונה האתרים. עבור המתכנת, אתם הפרעה לא רצויה לשגרת יומו ולעיסוקו העיקרי ולכן המענה נראה כפי שהוא נראה.

עליכם לפנות לחברת ניהול אתרים, חברה זו תצמיד לכם מנהל אתר מקצועי וזמין! איש מקצוע שאתם תמיד בראש סדר העדיפויות שלו. איש מקצוע שנמדד ברמת שביעות הרצון של לקוחותיו מהזמינות שלו, מהיחס האישי שהוא מעניק ולבסוף גם מהתמורה – מרמת הביצוע של הבקשות שלכם.

בחלק מהחברות המתמחות בניהול אתרים אין כל פעילות אחרת מלבד ניהול אתרים. כלומר, הם לא מפתחים אתרים חדשים, הם לא מנהלים רשתות חברתיות והם לא עושים כל פעילות אחרת מלבד שירות מעולה בניהול אתרים בלבד – זה החברות שאתם מחפשים, זה הפתרון המושלם לבעיה שלכם!

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!