האם להשקיע את הכסף על קידום אתרים או ניהול אתרים?

יש לנו תקציב מוגבל להשקיע באתר האינטרנט שלנו. אנו יכולים להשקיע את הכסף בשירותיו של מקדם אתרים או בשירותיו של מנהל אתרים. מה הדרך הנכונה ביותר להשקיע את הכסף בכדי שנראה תמורה אופטימלית לכסף המושקע.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

כיום הנטיה הטבעית שלנו הנה להפנות את הכספים שיש בידינו לטובת קידום אורגני לאתר, אך האם זהו באמת הדרך הנכונה ביותר להשקיע את הכסף? אנו נברר את התשובה כעת,


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    קידום אתרים או ניהול אתרים

    אין ספק שקידום אתרים בשיטה האורגנית הנה אמצעי השיווק היעיל ביותר באינטרנט. אך, האם זה מספיק? האם השקעה בהובלת תנועה לאתר האינטרנט מבטיחה הצלחה? ובכן, לא. קשה עד בלתי אפשרי לקדם אתר אורגנית כאשר האתר עצמו אינו מעניק מענה אופטימלי עם תוכן איכותי שבאמת מסייע לגולשים באתר. יתרה מכך, גם כאשר מצליחים לקדם אתר אינטרנט בשיטה האורגנית, לעתים קרובות אין פניות מהאתר מאחר והאתר אינו בשל להמיר את הגולשים ללקוחות.

    מסיבות אלו וסיבות נוספות, לא תמיד מספיק לקדם אתר אורגנית ויש צורך בשירות מקיף בהרבה שמעניק את הקידום האורגני יחד עם הכנה ותפעול שוטף של האתר כך שהאתר אכן ידע להפוך את הגולשים ללקוחות מרוצים וזהו כמובן "ניהול אתרים".

    בעזרת שירותיו של מנהל אתרים מקצועי, ניתן לבדוק את האתר, לשפר את האתר לבצע את פעולות הניהול השוטפות יחד עם קידום אורגני כדי להשיג תוצאות טובות אפילו יותר מקידום אורגני מסורתי. בעצם, כאשר מדברים כיום על קידום אתרים, מדברים על ניהול אתרים מאחר ונדרשים מגוון רחב של פעולות נוספות מלבד הקידום האורגני המסורתי.

    לדוגמה, על מקדם אתרים מקצועי לכתוב מאמרים, לבצע רכש מדיה באתרי מיינסטרים ולערוך את תוכן האתר פעם אחר פעם כדי שלמור עליו עדכני ורלוונטי עבור הגולשים ועבור מנועי החיפוש. אך, מרבית מקדמי האתרים אינם עושים זאת וממוקדים בבניית קישורים שחשוב לאתר אך אינו העיקר.

    אז אם אתם מתלבטים בין מקדם אתרים או מנהל אתרים – אנו ממליצים לכם לבחור במנהל אתרים. לא סגורים על הנושא? אתם מוזמנים לפנות אלינו להתייעץ ולהבין עוד אודות תחום חדש זה כדי להבין את הרבדים הנסתרים שהופכים את ניהול אתרים לכה חשוב ועצמתי בעידן זה.


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

      קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!