יש לכם אתר אינטרנט אבל מי שפיתח לכם אותו פשוט לא זמין? רוצים שירות תמיכה טכנית מחברה שאפשר לסמוך עליה באמת? ובכן, אתם לא לבד. רבים מחפשים שירותי תמיכה לאתר האינטרנט שלהם אך מתאכזבים לגלות שהשירות איטי וגם לא מקצועי. מה עושים? מה הסטנדרטים הרצויים? בדיוק על כך נענה כעת.
רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!
קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!
סטנדרטים לתמיכה טכנית לאתרי אינטרנט
זה לא סוד שקשה למצוא שירותי תמיכה טכנית עם זמינות גבוהה וסבלנות לטפל ולהסביר על כל בקשה ואו ייעוץ של הלקוח. ברוב החברות מדובר בשירות נלווה שמוצע כחלק מבניית או אחסון האתר אך אין לאף אחד רצון להתעסק בכך בפועל. והתוצאות לצערנו בהתאם..
כדי לזכות בתמיכה טכנית טובה לאתר האינטרנט, יש לפנות לחברות שזהו עיסוקן העיקרי. חברות תחזוקה לאתרים וחברות ניהול אתרים.
במידה ומצאתם חברה כזו שמתמחה במתן שירותי תמיכה לאתרי אינטרנט (ולבעליהם..), הרי שחשוב לבקש עמידה בסטנדרטים גבוהים ככל הניתן. ואלו הן:
- איש קשר קבוע עם טלפון ישיר.
- זמינות בכל שעות היום/לילה וסופי שבוע.
- זמני תגובה קצרים (פחות מ-4 שעות).
- זמני טיפול קצרים (בהתאם לאופי הבקשה).
- יחסי אנוש טובים וסבלנות רבה.
- מתן הדרכות והדגמות לפי צורך.
כל התנאים הללו חייבים להתגשם בכדי שהשירות יהיה אופטימלי.
אבל, יש לזה עלות..
כמה עולה תמיכה טובה לאתר?
תמיכה טכנית טובה עם זמינות גבוהה משמעותה כוח אדם מיומן בזמינות גבוהה. כוח אדם כידוע עולה כסף ולכן גם עלויות התמיכה השוטפת צפויים להיות גבוהים יותר מאשר חברות אשר מציעות את השירות אך לא באמת מספקות את הסחורה..
עלות תמיכה טכנית לאתרי אינטרנט תשתנה בהתאמה לדרישות שלכם. אך, ככלל ניתן לומר שהעלות הממוצעת עומדת על 500-1,000 ש"ח על בסיס חודשי בהתאם לסוג מערכת ניהול התוכן והיקף הסיוע שאתם צריכים באופן יומיומי מאנשי המקצוע שמלווים אתכם לאורך כל הדרך.
רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!
קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!
במקרים בהם מוצע גם תחזוקת אתר כחלק מחבילת התמיכה לאתר, הרי שיש להוסיף כמה מאות שקלים נוספים מידי חודש וזאת מאחר ויש צורך בכוח אדם נוסף אשר מתמחה באחסון, תחזוקה ותיקוני באגים לפי צורך.
לסיכום,
אם אתם מחפשים שירותי תמיכה לאתר, אל תפנו לחברה הזולה ביותר אלא לחברה אשר מבטיחה את השירות הטוב והזמין ביותר. כן, גם אם זה עולה יותר כסף..