פיקוד על האתר – האם ניתן להוציא את ההובלה על האתר אינטרנט לחברת ניהול אתרים?

בלא מעט מקרים פונים אלינו בעלי חברות (בעיקר חברות משפחתיות) בבקשה לקחת פיקוד על האתר אינטרנט שלהם. הם רוצים שמישהו יהיה על האתר ויבדוק מה נכון וצריך להיעשות כדי להשיג את יעדי האתר. אבל האם זה אפשרי? האם ניתן להעביר את האחריות על האתר לגורם זר? על כך נרחיב כעת,

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

פיקוד על האתר אינטרנט

אם אתם קוראים מאמר זה, אתם בטח בוחנים את האפשרות להעביר אחריות מסוימת על האתר אינטרנט שלכם לחברת ניהול אתרים חיצונית. סיכוי סביר שאתם ויתר השוטפים בעסק יכולים ואף שואפים לנהל את האתר עצמאית אך פשוט לא מוצאים זמן או כח לכך בריצה האינסופית בין כל המשימות שעליכם לעשות.

ובאמת, בדיוק מסיבות אלו יש חברות המתמחות בניהול אתרי אינטרנט. חברות שלוקחות את האחריות על האתר והשיווק של האתר מידי בעל העסק ובעצם מצמידים מנהל אתרים מקצועי במיקור חוץ שעומד לרשות בעלי העסק ומדווח להם על כל פעולה שנעשית באתר והיעדים שפעולות אלו השיגו.

אבל, האם זה עובד? האם זה באמת אפשרי?

אחריות על האתר בידי גורם חיצוני

ככלל, היעדים של מרבית אתרי האינטרנט זהים למדי. בין אם מדובר ביעדי תדמית ובין אם מדובר ביעדי מכירות, המטרה של אתר אינטרנט הנה להביא ביזנס. לכן, ברמת העיקרון אין מניעה לכך שגורם חיצוני יקח את הפיקוד על האתר ויוביל מהלכים שיווקיים עבורכם וזאת כל עוד אתם מפקחים ומוודאים שהכל נעשה ברוח המותג ובהתאם לסטנדרטים שנקבעו על ידכם.

כדי שזה יעבוד כמו שצריך, על הצדדים לקבוע יעדים ברורים להשגה בתחילת הדרך כמו גם לקבוע מועדים קבועים לבחינת הפעולות השונות וקבלת החלטות להמשך.

במקרים רבים, עצם הוצאת האחריות על ניהול האתר והשיווק של האתר, מביאה לכדי קפיצת מדרגה משמעותית בתוצאות העסקיות וזאת כי הגורם המנהל עוסק באתר בעדיפות גבוהה במיוחד בשונה מבעל העסק שטרוד באלף ואחד דברים אחרים ופשוט שם את האתר אי שם בסוף המטלות והתוצאות בהתאם.

לסיכום,

כן, ניתן להוציא אחריות על אתר האינטרנט לגורם חיצוני. אבל חשוב לעמוד בכללים הבאים:

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

  1. בחירת חברה עם קבלות.
  2. תכנון יעדים מראש.
  3. קביעת מועדי מעקב.
  4. מעקב שוטף אחר פעולות.
  5. מדידת תוצאות.

רוצים שנבדוק אם אנחנו מתאימים לכם, השאירו פניה ונשמח לבחון זאת. בהצלחה 😉

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!