תמיכה לאתרי אינטרנט בהסכם שירות (SLA) – מה זה בעצם ולמה זה כל כך חשוב?!

צריכים שירותי תמיכה לאתר האינטרנט של הארגון אך לא יודעים מה בדיוק לדרוש? אתם רוצים לקרוא מאמר זה בו אנו משווים בין שירותי תמיכה מבוססי קריאת שירות ובין שירותי תמיכה מבוססי הסכם שירות ועל ההבדלים בין סוגי שירותים אלו.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

תמיכה לאתרי אינטרנט – סוגי שירות

אתם נתקלים בבעיות חוזרות בניהול אתר האינטרנט שלכם? מנסים לבצע עריכות פשוטות ופשוט לא מצליחים לגרום לאתר להציג את מה שאתם רוצים? ייתכן אף שאתם כלל אינכם מצליחים להתחבר למערכת הניהול של האתר.. – בכל המצבים הללו, אתם נדרשים לשירותי תמיכה טכנית של אנשי מקצוע שיאפשרו לכם להפיק מהאתר את המיטב.

שירותי תמיכה לאתרים ניתנים בשני תצורות עיקריות:

  1. תמיכה טכנית מבוססת קריאת שירות.
  2. תמיכה טכנית מבוססת הסכם שירות.

השיטה הראשונה הנה שירות בעלות קבועה אך נמוכה למדי ותוספת עלות עבור כל קריאת שירות שבה טיפלו עבורכם ואו שעליהם עברתם הדרכה מסודרת וזאת על בסיס תחשיב שעות עבודה בפועל.

השיטה השניה הנה שירות בעלות קבועה ומעט גבוהה יותר אך גם ללא כל תוספת עלות. כלומר, אין מגבלת שעות תמיכה/תחזוקה לאתר. כל בקשה בכל זמן נענית ללא חישוב זמני עבודה כחלק מהסכם השירות.

מי מבין השיטות עדיפה לכם?

הכדאיות בכל שירות מותנית בצרכים שלכם. כלומר, ככל שאתם צריכים יותר שירות, אנו נעדיף לבחור בשירותי תמיכה מבוססים הסכם שירות שכולל התחייבות מראש למגוון שירותים וכמובן גם לזמינות גבוהה מצד נותן השירותים.

לעומת זאת אם אתם תכלס מסתדרים היטב לבד עם האתר ורק מפעם לפעם רוצים הדרכה על הרחבות שונות ואו צריכים שמישהו יחזיק לכם את היד ויאשר לכם שאתם עושים את העבודה נכונה, תעדיפו את האפשרות של תמיכה מבוססת קריאת שירות בלבד.

טיפ לסיום:

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

עדיף לא להיעזר בשירותי תמיכה טכנית של חברת הפיתוח של האתר. לא כי הם לא מכירים את האתר, אלא בגלל שהם לא יעמידו לרשותכם את המענה הרצוי בזמינות הנדרשת לכם. במרבית המקרים שירותי התמיכה יהיו במקום השני ולכן שביעות הרצון שלכם תהיה נמוכה.

לעומת זאת, חברות ניהול אתרים ידעו להעמיד אתכם במיקום הראשון ולעמוד בכל הדרישות שלכם בזמן ולשביעות רצונכם! בהצלחה.

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!