יש לא מעט חברות קידום אתרים, כאשר אנו קולטים לקוח חדש, אנחנו תמיד מסתכלים מה עשו קודמנו. בלי להגיד שמות, יש חברות שפשוט לא עושות כלום! ובכל זאת, יש להם לקוחות מרוצים. איך זה הגיוני? או! זה הסוד של קידום חנויות אינטרנטיות ואנחנו כאן לספר לכם מהו.
רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!
קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!
קידום חנות אינטרנטית
כאשר מקדמים אתרי תדמית, כלל המשחק די ברורים. יוצרים תוכן איכותי וממוקד הנוגע באופן ישיר לטיב השירות המקודם וזאת תוך ניהול היררכיה מסודרת ועקבית ובניית קישורים. לעומת זאת, כאשר מקדמים אתרי מכירות שיטות אלו פחות אפקטיביות מאחר ולרוב לא ניתן למקד אתר מכירות לקטגוריה אחת בלבד.אז מה הסוד בקידום אתרי מכירות? ובכן זה די פשוט, עוד ועוד ועוד מוצרים למכירה. ככל שיש יותר באתר מכירות יותר מוצרים, כך הסיכוי שחלק מאותם המוצרים ייתברגו למיקומים גבוהים במנועי החיפוש עולה בהתאמה. מספיק שבעל האתר העלה מספיק מוצרים חדשים מידי שבוע וחודש בכדי לגרום לאתר לטפס במעלה תוצאות החיפוש גם אם חברת קידום האתרים לא עשתה דבר בנידון!! כן, קראתם נכון, באתרי מכירות ניהול האתר חשוב מאשר קידום האתר (אורגנית כמובן).
איך ניהול אתר מכירות משפיע על קידום?
חנות אינטרנטית ממוצעת מציעה מאות מוצרים, כל מוצר משתנה כל הזמן:- שינויי מפרט.
- שינויי מחיר.
- שינויי מלאי.
- איכות – מידע אינפורמטיבי רלוונטי.
- רלוונטיות – מידע רלוונטי לחיפוש של הגולשים.
- עדכניות – מידע שמתעדכן כל הזמן.
כאשר חברת ניהול אתרים מנהלת את האתר, אחת כמה וכמה שנראה התקדמות במעלה תוצאות החיפוש וזאת כי הם יבססו כל שינוי בתוכן האתר על מחקר מילות מפתח ויקרבו את האתר עוד ועוד כלפי הלקוחות הפוטנציאליים..
במילים אחרות, אם אתם בעלי אתר מכירות, אתם חייבים לשכור מנהל אתרים מקצועי כשכיר בחברה ואו במיקור חוץ כדי שהאתר שלכם פשוט יהיה מנוהל ותראו פירות על ההשקעה שלכם. בהצלחה!