סידור אתרי מכירות – איך מסדרים את הקטגוריות של חנויות אינטרנטיות למכירות אופטימליות?

איך מסדרים חנויות אינטרנטיות? האם יש דרך נכונה לסדר חנות אינטרנטית? ובכן, אלו שאלות מורכבות למענה אך אנו ננסה לענות עליהן במאמר זה.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

כפי שאולי אתם יודעים, חנויות פיזיות מסודרות בצורה חכמה. אנו לרוב נדרש ללכת עד סוף החנות כדי לקחת את הלחם או החלב, זאת כדי שיעבור ליד הרבה מאוד מוצרים שאנו לא צריכים ונרכוש אותם יחד עם מוצרי הבסיס שנדרשים לנו על בסיס יומי. השאלה שאנו בעצם שואלים – האם כללים אלו חלים גם באתרי מכירות און ליין?


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    איך לסדר את החנות האינטרנטית?

    בשונה מההקדמה, אודות קמעונאות פיזית, בחנויות אינטרנטיות אין באמת משמעות לסדר הקטגוריות באתר באשר למכירות בפועל. אך, יש בהחלט משמעות לאופן סידור הקטגוריות בכל הקשור לקידום אורגני ולחוויית השימוש של הגולשים. כלומר, אתר מכירות מסודר צפוי להצליח להעביר את המסר טוב יותר ומשום כך גם מנועי החיפוש יבינו את האתר טוב יותר ויזרימו עוד ועוד תנועה חדשה.

    נסביר,

    רוב מוחלט של התנועה לאתרי מכירות נכנסת הישר לעמודי המוצרים עצמם ומגיעה דרך פרסומות, מנועי החיפוש, שותפי שיווק ועוד והם כלל לא עוברים בעמוד הראשי של החנות (הדלת לחנות) ולכן גם לסדר הקטגוריות משמעות נמוכה.

    זה נכון שיש משמעות לתפריט מסודר שיאפשר לגולשים להגיע למחוז חפצם בקליק אחד בלבד ומכל עמוד ועמוד באתר, אך ההשפעה על התוצאות הכספיות לא תהיה דרמטית כתוצאה מכך.

    אז מה כן חשוב בסידור האתר?

    ניהול אתרי מכירות כולל מספר רב של פעולות וביניהם גם שיוך מוצרים לתגיות וקטגוריות אשר מסודרות לפי היררכיה מסודרת ואשר תוכננה עבורכם בקפידה.

    המשמעות של אתר נקי ומסודר הנה בעיקר תדמית וקידומית. אבל זה עדיין לא אומר שזה משהו שניתן לזלזל בו. לעתים קרובות, סידור נכון של קטגוריות מביא לכך שמנועי החיפוש מבינים את האתר ודוחפים עוד ועוד תנועה פנימה ותנועה זו בסוף גם רוכשת וממירה.

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    לסיכום,

    אנו כן ממליצים לנהל ולסדר את האתר בקפידה. במיוחד אם אתם רוצים להתקדם אורגנית בגוגל. דברו איתנו אם יש שאלות, בהצלחה.


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


       

      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!