ניהול חנות באמזון – מה לא אומרים לכם על הניהול השוטף של חנות אמזון?

מי שניסה להקים חנות באמזון יודע שלא מדובר במשימה קשה במיוחד. זה נכון שהם דורשים אימות לזהות ואימות לעסק, אבל ניתן לפתוח חנות באמזון בתוך 72 שעות ולהתחיל למכור! אז מה הקאטצ'? למה חשוב לשכור חברת ניהול אתרים לצורך ניהול חנות באמזון? על כך נרחיב כעת!

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

פתיחת חנות באמזון וניהולו

פתיחה של חנות אמזון משמעותה מילוי פרטים והזנת פרטי כרטיס אשראי לחיוב דמי מנוי חודשיים. מעבר לכך, חשוב לזכור שעל כל מחירה עליכם לשלם עמלה נאה לשותפה הגדולה. אך למרות האמור זה מאוד משתלם לחלק מהעסקים ולכן רבים מנהלים את מכירותיהם דווקא דרך אמזון ודומיו..


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    אז מה כל כך מורכב? למה חשוב מאוד לשכור שירותים מקצועיים לאמזון?

    שירותי ניהול לחנויות באמזון

    כאשר מנהלים חנות באמזון, יש סט כללים נוקשים מצד ענקית הקמעונאות ואשר עליהם יש להקפיד. בדומה למסים,ל ניתן להגיד לאחר מכן לא ידעתי.. מספיקה חריגה אחת מהנהלים ואו מספר תלונות חד ספרתי כדי לגרום לכך שאמזון תסגור את החנות שלכם מבלי שיהיה לכם יכולת לערער על כך (ניתן, זה לרוב לא עוזר..)

    מעבר לכך, כדי להצליח למכור באמזון, זירה בה יש לכם מתחרים רבים, יש צורך להשקיע סכומים ניכרים על יצירה וביסוס של המותג הייחודי שלכם ולהשקיע סכומים ניכרים מידי חודש על קידום מוצרים באמזון עצמה כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים וכמובן לקבל דירוגים חיוביים שידחפו את העסק קדימה.

    במידה ואתם מוכרים מוצרים לארצות הברית או אירופה, חשוב מאוד לעשות שימוש בשירותי הלוגיסטיקה והשילוח של אמזון אך לשם כך יש לנהל רישומים סטטיסטיים מדויקים שיאפשרו לכם להזמין מלאים שאכן יימכרו ויניבו לכם רווח נאה מידי חודש. או במילים אחרות, לא כל מה שנראה פשוט הנו באמת פשוט ליישום ולביצוע..

    ומה אודות הקמת חנות באמזון ישראל?

    אין ספק שמי שיקפוץ על העגלה של אמזון ישראל בזמן צפוי למכור והרבה. שהרי אמזון צפויה לתפוס את המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל ומימלא יגיעו אל אותם מוכרים שהשכילו להצטרף בזמן ולתפוס נתח משמעותי של מכירות עם דירוגים חיוביים בקטגוריות הנכונות.

    עדיין מוקדם לדעת האם אמזון תעניק גם שירותי לוגיסטיקה ושילוח גם בישראל, אך במידה והם יציעו שירותים אלו, כדאי מאוד לעשות שימוש גם בהם כדי להשיג את הסיכוי הגבוה ביותר למכירות משמעותיות והצלחה עסקית.

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    זה הזמן להתקדם ולהיערך לקראת הסיום הגדול בפתיחת אמזון לקהל הישראלי למכירה מקומית ובינלאומית.


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!