ניהול חנויות וירטואליות – עשה ואל תעשה בתפעול חנות אינטרנטית!

יש לכם חנות אינטרנטית ואתם דואגים שהנכם מבצעים פעולות לא טובות למותג ואו למכירות? במאמר זה אנו ננסה להציג את העשה ואל תעשה ב-10 נקודות בלבד. במידה ויש לכם טיפים, עצות, נקודות נוספות, אתם מוזמנים להוסיף אותם בתגובות!

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

ניהול חנויות אינטרנטיות – עשה ואל תעשה!

החזקת חנות אינטרנטית זה עניין רציני. חנויות אינטרנטיות מצליחות זוכות לכך בעקבות רצינות בעלי החנות והתייחסות אל החנות כאל סניף פיזי הדורש השקעה רבה ומתמשכת ואשר מבוססת על כללי ברזל כאשר הכללים הבאים הם המשמעותיים שבהם:


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    כללי עשה לחנויות אינטרנטיות:

    1. וודאו שהאתר יהיה 100% מותאם למכשירי סלולר!
    2. וודאו שהאתר תומך ומציע קופונים והנחות למועדון המשתמשים!
    3. וודאו שהאתר מתעדכן עם מוצרים חדשים כל הזמן!
    4. וודאו שהאתר מציע מוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד!
    5. וודאו שאתם מטפלים בכל הזמנה מהר ועם כבוד!

    הגולשים שלכם הם הגורם הכי משמעותי בהצלחה שלכם, לכן יש להתייחס אליהם עם כבוד ולהתייחס לכל בקשה ופניה בחנות בשיא הרצינות. לכן כדאי להציע הנחות והטבות למועדון הלקוחות החוזרים וכמובן להציע מוצרים חדשים שיאפשרו להם לחזור שוב ושוב.

    מעבר לכך, כדאי מאוד לוודא שהאתר מתאים לכל סוגי המסכים כך שהגולשים שלכם יוכלו לקנות מהבית או מהדרך כאשר לאחר הזמנה הם מקבלים יחס מעולה וטיפול מהיר שיבטיח חזרה לרכישות חוזרות ונשנות.

    כללי לא תעשה לחנויות אינטרנטיות:

    1. אל תזלזלו בתחרות ואו בגולשים המבקרים בחנות!
    2. אל תצביעו מוצרים שאין לכם במלאי ואו יכולת לספק!
    3. אל תציעו מגוון רחב מידי של מוצרים לא רווחיים!
    4. אל תוותרו על ממשוק לסליקה עם מסוף אשראי ישראלי!
    5. אל תוותרו על שיתופי פעולה עם חברות אחרות!

    יש לבעלי חנויות רבים נטיה לזלזל בלקוחות שלהם. הם מציעים מגוון מוצרים עם רווחיות נמוכה ואו מוצרים שאינם במלאי כדי למכור גם מוצרים נוספים שכן רווחיים אך הגולשים לא אוהבים זאת.

    מעבר לכך, בעלי חנויות אינטרנטיות מוותרים לעתים קרובות על שיתופי פעולה ואו על סליקה עם מסוף ישראלי כתוצאה מקמצנות וחשיבה קצרת טווח. בפועל, הם מאבדים מספר רב של לקוחות פוטנציאליים שפשוט המשיכו הלאה לחנות הבאה בתור.

    זהו להיום. אלו הן כמה טיפים על קצה המזלג שאנו חושבים שיכולים להועיל לכם. בהצלחה!


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

      קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!