ניהול חנויות וירטואליות – עשה ואל תעשה בתפעול חנות אינטרנטית!

יש לכם חנות אינטרנטית ואתם דואגים שהנכם מבצעים פעולות לא טובות למותג ואו למכירות? במאמר זה אנו ננסה להציג את העשה ואל תעשה ב-10 נקודות בלבד. במידה ויש לכם טיפים, עצות, נקודות נוספות, אתם מוזמנים להוסיף אותם בתגובות!


מחפשים שירות זה? השאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם! 


ניהול חנויות אינטרנטיות – עשה ואל תעשה!

החזקת חנות אינטרנטית זה עניין רציני. חנויות אינטרנטיות מצליחות זוכות לכך בעקבות רצינות בעלי החנות והתייחסות אל החנות כאל סניף פיזי הדורש השקעה רבה ומתמשכת ואשר מבוססת על כללי ברזל כאשר הכללים הבאים הם המשמעותיים שבהם:

כללי עשה לחנויות אינטרנטיות:

  1. וודאו שהאתר יהיה 100% מותאם למכשירי סלולר!
  2. וודאו שהאתר תומך ומציע קופונים והנחות למועדון המשתמשים!
  3. וודאו שהאתר מתעדכן עם מוצרים חדשים כל הזמן!
  4. וודאו שהאתר מציע מוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד!
  5. וודאו שאתם מטפלים בכל הזמנה מהר ועם כבוד!

הגולשים שלכם הם הגורם הכי משמעותי בהצלחה שלכם, לכן יש להתייחס אליהם עם כבוד ולהתייחס לכל בקשה ופניה בחנות בשיא הרצינות. לכן כדאי להציע הנחות והטבות למועדון הלקוחות החוזרים וכמובן להציע מוצרים חדשים שיאפשרו להם לחזור שוב ושוב.

מעבר לכך, כדאי מאוד לוודא שהאתר מתאים לכל סוגי המסכים כך שהגולשים שלכם יוכלו לקנות מהבית או מהדרך כאשר לאחר הזמנה הם מקבלים יחס מעולה וטיפול מהיר שיבטיח חזרה לרכישות חוזרות ונשנות.

כללי לא תעשה לחנויות אינטרנטיות:

  1. אל תזלזלו בתחרות ואו בגולשים המבקרים בחנות!
  2. אל תצביעו מוצרים שאין לכם במלאי ואו יכולת לספק!
  3. אל תציעו מגוון רחב מידי של מוצרים לא רווחיים!
  4. אל תוותרו על ממשוק לסליקה עם מסוף אשראי ישראלי!
  5. אל תוותרו על שיתופי פעולה עם חברות אחרות!

יש לבעלי חנויות רבים נטיה לזלזל בלקוחות שלהם. הם מציעים מגוון מוצרים עם רווחיות נמוכה ואו מוצרים שאינם במלאי כדי למכור גם מוצרים נוספים שכן רווחיים אך הגולשים לא אוהבים זאת.

מעבר לכך, בעלי חנויות אינטרנטיות מוותרים לעתים קרובות על שיתופי פעולה ואו על סליקה עם מסוף ישראלי כתוצאה מקמצנות וחשיבה קצרת טווח. בפועל, הם מאבדים מספר רב של לקוחות פוטנציאליים שפשוט המשיכו הלאה לחנות הבאה בתור.

זהו להיום. אלו הן כמה טיפים על קצה המזלג שאנו חושבים שיכולים להועיל לכם. בהצלחה!


התייעצו איתנו ללא עלות וללא התחייבות:

מאת

WebMaster

WebMaster הנו אדם המתמחה בשירותי ניהול אתרים. WebMaster אחראי הן להיבטים הטכניים של האתר והן להיבטים התוכניים והקידומיים של האתר. כאשר WebMaster עושה את העבודה שלו כנדרש, אתר האינטרנט גדל ומתפתח והלקוחות מרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *