ניהול האתר גוזל יותר מידי זמן? הגיע הזמן להעביר אחריות לאיש מקצוע!

אנו שומעים את זה כל הזמן, לקוחות שמגיעים אלינו ואומרים לנו שיש להם אתר אינטרנט פעיל שאף מוכר מוצרים או מייצר פניות מלקוחות המבקשים שירותים אך "אין להם זמן להתעסק באתר". רבים מספרים שכל פעולה קטנה באתר דורשת מהם מאמצים לא קטנים וזמן רב שפשוט אין להם ביומיום.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

אחת הטעויות של בעלי אתרים הנו לנסות לנהל את האתר שלהם בכוחות עצמם. הם אומרים לעצמם, למה לשלם לחברה שתעשה זאת אם אני יכול לבצע עבודה זו בעצמי? והם די צודקים. ניהול אתר אינו כה מורכב. כך שהם באמת יכולים לבצע את העבודה בעצמם. אבל, יש פער אדיר בין הרצוי למצוי. בפועל, מרבית בעלי אתרים אלו ש"יכולים לנהל את האתר עצמאית" פשוט לא עושים זאת בהיעדר חשק או זמן וכך האתר נזנח ועם זמן הופך ללא רלוונטי.


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    זמן שווה כסף, ניהול אתרים פשוט משתלם!

    מבדיקות שערכנו, פעולה בסיסית באתר אינטרנט דורשת מאדם ממוצע בין 20 דק' לשעה. כאשר מדובר בפעולה מורכבת, רבים מתארים בתסכול אודות כך שהם בילו שעות רבות בניסוי ותהיה ללא הצלחה ואו הצלחה חלקית בלבד.

    מצד שני, מנתונים בחברה שלנו עולה שפעולה בסיסית לוקחת למנהל אתרים מקצועי כ-3 דק' לפעולה מורכבת לוקחת בין 20 דק' לשעה בלבד. כלומר, מנהל אתרים מקצועי יכול להספיק הרבה מאוד עבודה בזמן שעומד לרשות לקוחותיו.

    באותה מידה, מנהל אתרים שינסה לעסוק במקצוע אחר יגלה מהר מאוד שפעולה פשוטה עבור רואה חשבון לדוגמה לוקחת לו שעות רבות בהיעדר ידע וניסיון. לכן, רואה חשבון יפעל בחכמה בהעסקת מנהל אתרים ומנהל אתרים יפעל בחכמה אם יעסיק רואה חשבון. כל אחד במקצועיות הוא.

    בעולמנו, זמן שווה כסף. גורם מקצועי אשר מרוויח 300 ש"ח לשעת עבודה יהיה טיפש להשקיע בניהול אתרו כאשר שעת עבודה של מנהל אתרים עולה לו 150 ש"ח בממוצע. בזמן היקר שנחסך על ניהול האתר, איש המקצוע יכול לייצר הכנסה גבוהה בהרבה בתחום מקצעויותו.

    מכך, שאם אתם נדרשים לשירותי ניהול אתרים ורוצים תוצאות טובות מהאינטרנט, ברי שעליכם לשכור את שירותיו של מנהל אתרים מקצועי ואו של חברת ניהול אתרים מוכרת בכדי שהם יבצעו עבורכם את המטלות הללו ויפנו אתכם לעסוק במה שחשוב לכם באמת!


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

      קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!