ניהול אתר של עמותה – הדרך של העמותה שלכם לבלוט מעל כל היתר!

אם יש כשל שוק משמעותי במגזר השלישי זה יהיה ללא ספק העובדה שחלק מהעמותות והארגונים עושים כל כך הרבה עבודת קודש מידי יום אך אף אחד לא יודע על כך! כן, הנתמכים על ידי העמותה יודעים. כן מעט תורמים קבועים יודעים. אך מה עם כל יתר הציבור? מאחר ועמותה חפצת חיים חייבת לעסוק בין היתר בשיווק, הרי שניהול האתר חייב להיות בראש סדר העדיפויות.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

במאמר זה אנו נסקור את החשיבות של ניהול האתר אינטרנט של העמותה וכמובן מה בדיוק יש לעשות..

ניהול אתר אינטרנט של עמותה

כאשר אתם נכנסים לאתר האינטרנט של העמותה בניהולכם, מה אתם רואים? האם אתם רואים עמותה רבת עשיה ציבורית ואו עמותה אשר מספרת על עצמה מעט אך אינה מעבירה את המסר האמיתי של העמותה? שאלה זו חייבת לעניין אתכם.


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 



    המשימה העיקרית שלכם כמנהלי עמותה שה לגייס כספים ולממן המשך עשיה ברוכה גם בעתיד. אבל, בכל פעם שאתם פונים לתורם רציני, אתם צריכים להסביר בדיוק מה אתם עושים ולמה חשוב שיתרום דווקא לכם.

    ביכולתכם להפוך מצב זה. ביכולתכם לגרום לתורמים להגיע אליכם, אתם יכולים להציג את העשייה שלכם בצורה כה טובה שהתורמים כלל לא ישאלו אתכם במה העמותה עוסקת אלא יגידו לכם כמה הם התרשמו מהפעילות שאתם מקיימים.

    איך גורמים לעמותה להתבלט?

    דווקא בזכות כשל שוק זה שבו ארגונים לא מנצלים כהלכה את האינטרנט למטרות שיווק וגיוס תרומות שאתם יכולים להתבלט משמעותית ואף להיראות גדולים ומשמעותיים יותר מגודלכם האמיתי!

    איך עושים זאת? זה פשוט למדי. שוכרים חברת ניהול אתרים אשר כל ייעודה לשמור על קשר רציף עם הגורמים השונים בעמותה בכדי לאסוף מידע, עדכונים, תמונות וסיפורים אודות הפעילות של העמותה. כל פרק מידע שמנהל האתר שלכם מקבל הופך לפרסום באתר האינטרנט ובכך האתר הופך למקור מידע רב עצמה בתוך חודשים בודדים והתעבורה של גולשים (ותורמים) באתר מייצרת ערך גבוהה לאין שיעור מכל שיטת שיווק אחרת.

    חברת ניהול האתרים תידרש להעמיד לרשותכם אנשי מקצוע מעולים אשר כל תפקידם להניע אתכם לפעולה. אנשי מקצוע אלו יהפכו כל פעילות קטנה בשטח לסיפור מרגש עם תמונות מהשטח ובכך אתם תוצגו לציבור הרחב כבעלי עשיה רבה ובצורה זו אף תגייסו מתנדבים רבים שמבקשים להשקיע את מרצם דווקא בעמותות בהם ניתן להשפיע כמה שיותר.

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    כמה עולים שירותי ניהול אתרים לעמותות?

    ניהול אתר אינטרנט בכלל וניהול אתר אינטרנט של עמותה בפרט דורש לא מעט שעות עבודה מידי חודש. כידוע, עבודה עולה כסף. שירותי ניהול אתרים בסדר גודל של עמותה צפויים לעלות לא מעט כסף. אך, לרוב גם יש מחירון נפרד לשירותים לגופים חברתיים ולכן בהחלט ניתן למצוא חברות ניהול אתרים שיעניקו את השירותים המלאים לעמותה בטווח שבין 1,500-3,000 ש"ח לחודש.

    זה אמנם לא זול אך כלול בשירותים אלו גם ניהול השיווק באינטרנט וזה כולל ניהול מענק גוגל לעמותות בסכום של 10,000$ לחודש. כלומר, הערך שבניהול אתר אינטרנט של עמותה גבוהה מאוד ביחס להוצאה על שירותי אנשי מקצוע מתאימים לכך.

    כמובן נשמח לעמוד גם אנו לשירותכם ולהעניק את השירות הטוב ביותר במחיר ראוי אך לא מופרז. בהצלחה!


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!