האם יש קשר בין ניהול אתר אינטרנט ובין מספר הפניות דרכו?

יש שני סוגי אתרים ברשת: אתרים פעילים ואתרים סטטיים. אתרים פעילים הן כל האתרים אשר מעודכנים תדיר ואשר יש גורם מקצועי שמנהל אותם ואתרים סטטיים הן כל האתרים אשר נבנו ונשכחו ואו שלא עודכנו זמן רב בתכנים חדשים.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

רבים שואלים, האם יש הבדל משמעותי במספר הפניות שמקבלים אתרים פעילים ביחס לאתרים סטטיים? ובכן, התשובה לשאלה זו: כן ובפער ניכר!


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    נסביר:

    הקשר בין ניהול אתר ומספר הפונים דרכו:

    כאשר אתר אינטרנט נבנה, יש לבעליו מספר יעדים שברצונו להשיג. לעתים מדובר במכירת מוצרים, לעתים מדובר במתן שירותים אך ברוב המקרים יש ציפייה לקבל כמה שיותר פניות רלוונטיות שדרכם גולשים אקראיים יהפכו ללקוחות מניבים.

    לאחר שהבנו את החשיבות בקבלת פניות דרך האתר, יש לנסות ולהבין איך אתרים פעילים משיגים יותר תוצאות מאשר אותם אתרים שכבר אינם מנוהלים עוד:

    תפקוד אתר פעיל ומעודכן:

    אתר אינטרנט עדכני הכולל מידע אינפורמטיבי רלוונטי, אתרי אינטרנט אשר מופיעים בו עדכונים חיים ומידע שווה ערך, אתר אינטרנט אשר מכיל מאפייני יצירת קשר נוחים, ישיג שני תוצאות:

    1. תנועה הולכת וגדלה של גולשים.
    2. מספר גדל והולך של פניות.

    מנועי החיפוש בוחנים כל הזמן את האתרים השונים ברשת ומחפשים לראות עדכונים בתוכנם. ככל שהאתר פעיל ומעודכן, מנועי החיפוש רואים בו תוצאה טובה יותר ולכן האתר עולה אט אט בתוצאות החיפוש. לעומת זאת, אתרים סטטיים נדחקים אחורה ולא נהנים מתנועה או פניות..

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    תפקוד אתר סטטי ומיושן:

    אתר סטטי ומיושן לרוב יינטש עם זמן ויעבוד פחות ופחות טוב בעידן בו הטכנולוגיה משתנה במהירות, חוויית השימוש הופכת לנאה וחווייתית יותר והגולשים לא נוטים לסלוח לאתר אינטרנט שאינו מעניק את החוויה הטובה והעדכנית ביותר.

    יתרה מזאת, אתר מיושן ולא עדכני יעלה ככל הנראה לאט יותר מהאתרים החדשים וכמובן לא יכיל את הרכיבים הנדרשים בכדי לעודד השארת פרטים והשגת פניות מצד הגולשים המעטים אשר בכל זאת נכנסים לאתר.

    מסקנה:

    רוצים לקבל פניות רבות דרך האתר? עליכם לעדכן את האתר כל הזמן ולשמור על תכניו עדכניים ורלוונטיים למשתמשים שלכם. לא מוצאים את הזמן לכך? שכרו מנהל אתרים שיעשה זאת עבורכם אבל אל תוותרו על כך!


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!