ניהול אתרים לבעלי חנויות – למה בעלי חנויות חייבים מנהל אתרים מקצועי לצדם?!

בעלי חנויות פיזיות ברובם לא נמצאים באינטרנט. וזאת, מאחר ויש להם הרבה מאוד על הראש בתפעול השוטף של העסק. על בעל החנות לחתום על חוזים, לנהל עובדים, לייבא מוצרים, לשרת לקוחות ועוד שלל פעולות נוספות בשגרה והוספת אתר אינטרנט על כל האמור מעלה, זה פשוט דרישה אחת יותר מידי!

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

ניהול אתרים לבעלי חנויות

על אף הפתיחה הלא פשוט של מאמר זה, בעלי חנויות רבים מבינים שהם חייבים. אבל, ממש חייבים להצטרף לפעילות המקוונת במידה והם רוצים להמשיך לעשות עסקים גם בעשורים הקרובים.


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    כלומר, עליהם להקים אתר אינטרנט חדש שעולה לא מעט ולאחר מכן לצלם ולהזין את כלל המטצהמו המוצעים בחנות הפיזית גם באתר המקוון. מאחר ומדובר במשימה מורכבת הדורשת ידע רב והיכרות מוקדמת עם עולם הדיגיטל, בעלי עסקים רבים מתייאשים מהתהליך ומרימים ידיים.

    וכעת לבשורה:

    אפשר להשיג הכל בלי לעבור תהליך קשה!

    בעזרת שירותיו של מנהל אתרים מקצועי הצמוד לעסק (בדיוק כמו מוכר בחנות..), ניתן להגיע לאותם יעדים של יתר המתחרים ואף לעקוף אותם. יתרה מזאת, בשונה מהחנות הפיזית, לראשונה תוכלו להגיע לקהלים חדשים ורחוקים פיזית ממקום עיסוקכם העיקרי.

    מאחר והחזקת עובד פיזי עולה לא מעט כסף ודורשת ניהול למעקב של בעל העסק (ידע שאין לכם), מומלץ לפנות לחברת ניהול אתרים אשר תעניק לכם את מלוא השירותים שנדרשים לכם בהיקף מותאם אישית לדרישות העסק בהתאם למיקומכם בתהליך.

    כך, תפתחו אתר אינטרנט במחירים אטרקטיביים ולאחר תכנון מהוקצע ונכון. כך, תעלו לאוויר עם אתר אינטרנט חדשני ומנוהל בצורה נכונה ותתחילו למכור גם און ליין ובהצלחה רבה!

    כמה עולים שירותי ניהול אתרים?

    על אף הכדאיות בשירות, מדובר בעלויות גבוהות למדי. במידה ואתם נדרשים לעובד בהיקף של רבע או חצי משרה ועם רקע מקצועי מתאים + ניהול ובקרה חיצוניים יהיה עליכם להוציא בין 4,000-8,000 ש"ח מיימ חודש.

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    זאת משום שעובד מקצועי אינו זול ודורשת תנאים סוציאליים, הכשרה מקצועית, תנאי עבודה במשרד וגורמים ניהול ובקרה לפיקוח והקפדה על שירותים נאותים.

    במידה ורואים את השירות כמשהו החיוני להישרדות העסק, הרי שמדובר בהוצאה כדאית למדי. כמו כן, במידה ויש לאותו בעל עסק מספר חנויות, הרי שהעלות נחלקת על פני מספר עסקים והכדאיות גדולה אף יותר.


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!