ניהול אתרים או קידום אתרים – האם יש קשר ומה עדיף?

ישנו שלב בו עבק חייב להחליט האם לתעדף ניהול אתר או קידום אתר וזאת מאחר ויש מגבלות תקציביות. השאלה המהותית היא איך מקבלים החלטה זו ואיך?

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

ניהול אתרים VS קידום אתרים

קידום אתרים הנו פעילות שיווקית שנעשית ברובה מחוץ לאתר האינטרנט. ניהול אתרים הנו פעילות ניהולית ושיווקית שנעשית ברובה בתוך אתר האינטרנט.


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    קידום אתרים:

    קידום אתרים כולל לרוב עריכה של כותרות ותיאורים של עמודים להתאמת תוכן לפי אסטרטגיה מבוססת מחקר מילות מפתח. בנוסף, רבים נעזרים בבניית קישורים מרחבי הרשת כדי לאותת למנועי החיפוש שמדובר באתר איכותי שמקומו בראש תוצאות החיפוש.

    ניהול אתרים:

    ניהול אתרים הנו שם כותרת להרבה יותר מקידום אתרים. בראשונה, ניהול אתרים כולל את הניהול השוטף של האתר מנקודת ההתחלה ועד נקודת הסיום. אך מעבר לכך, ניהול אתרים במסגרת שירות מקיף יכלול בין היתר גם את כל פעולות הקידום האורגני והפעילות השיווקית הממומנת.

    מה השירות שנדרש לעסק שלך?

    מבחינת עלויות, שירותי ניהול אתרים הנו שווה לשירותי קידום אתרים. מבחינת היקף המעורבות בפעילות העסק במרחב המקוון, ניהול האתרים מעט יותר פולשני ומעורב מאשר קידום אתרים. כלומר, מנהל אתרים מקצועי יהיה מאין שותף של בעלי העסק בקבלת החלטות הנוגעות לדיגיטל ואף ייעץ לו איך לפעול ומה לעשות.

    לכן, עסקים שרוצים רק קידום אורגני וכו' עסקים שאינם צריכים ניהול שוטף, יעדיפו במקרים רבים רק את שירותי קידום האתרים. מצד שני, עסקים שדורשים ניהול שוטף ואפקטיבי כדוגמת אתרי מכירות, אתרי שירות לאתרים המעודכנים תכנים בתדירות גבוהה יעדיפו שירותי ניהול אתרים.

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    הבעיה היא שבקידום אתרים יש רבים שלא עושים עבודתם נכונה ואולי לא עושים דבר מאחר והלקוח אינו יכול לראות ולדעת מה הם עשו. מצד שני, בשירותי ניהול אתרים – העבודה נראית וניכרת לעין וניתן לדעת האם נעשתה עבודה או שמה לא.

    במילים אחרות, לרוב נעדיף שירותי ניהול אתרים על פני קידום אתרים מאחר והעבודה נראית ואני יודעים שהגולשים נהנים מהעבודה של מנהל האתר ומכך שגם גוגל נהנה מכך ומתעדף אותנו לאחר זמן..

    עדיין מבולבלים? ביכולתם לקרוא עוד על ענף הקידום והניהול של אתרים ועוד אף לחפש שירות שישלב בין השניים בצורה אפקטיבית.


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!