מזין תוכן במיקור חוץ – האם ניתן לשכור מזין מוצרים לחנות אינטרנטית במיקור חוץ?

אתם מנהלים חנות מצליחה ועוברים כעת למכירה מקוונת במקביל? מאחר וזמן הנו מצרך יקר, אתם כנראה לא תנהלו את החנות האינטרנטית בכוחות עצמכם אלא תשכרו עובד לשם כך. אבל, למה צריך עובד לניהול אתר אינטרנט? האם אפשר לשכור מזין תוכן שיעבוד במיקור חוץ ויחסוך לכם כסף רב?


רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


מזין תוכן במיקור חוץ

בחנות הפיזית שלנו יש מנהל משמרת, עובדי מחסן ועובדי שירות. כאשר מדובר בחנות אונליין, יש לנו עובד אחד בלבד והוא כמובן מנהל האתר. אבל, כמו בחיים עצמם, לא תמיד מומלץ להעמיס על אדם אחד שגם ככה עסוק בעוד מגוון רחב של משימות נוספות גם עבודה סיזיפית נוספת.

הזנת מוצרים לחנות אינטרנטית נשמעת כפשוטה למדי. הרי מה כבר יש לעשות? להזין מידע אינפורמטיבי עבור כל מוצר ומוצר למערכת ניהול? ובכן, זה מעט יותר מורכב מכך מכמה סיבות:

  1. יש צורך בהעלאה מקצועית של המוצרים.
  2. הזנת מוצרים לחנות אינטרנטית שוחקת קשות.

הזנת מוצרים לחנות אינטרנטית הנה פשוטה בהתחלה, עד שמגלים שהמוצרים עלו ללא ערכים בסיסיים של קידום אורגני ואו ללא כיווץ מספק של התמונות ועוד שלל בעיות שיגרמו לחנות פשוט לא למכור.

במקרים אלו, יש בעצם לעבור על כל המוצרים שכבר עלו וגם להתחיל להעלות את המוצרים לאתר כנדרש ואז מגלים שהעלאת מוצר בודד לאתר אורכת כמה עשרות דקות ובהכפלה במספר הפריטים החדשים מידי חודש, צריך עובד שיעסוק רק בזה..

עם ידיעה זו, רבים מחפשים מזין תוכן להעסקה ישירה, אבל מה אם אפשר אחרת?

העסקת מזין תוכן במיקור חוץ – אפשרי?

ככלל, כן. ניתן להעסיק מזין תוכן מקצועי במיקור חוץ על ידי פניה לאחת מחברות ניהול האתרים (דגש: חברה המתמחה בניהול אתרים בלבד!),

במרבית המקרים, מבחינה כלכלית עדיף להחזיק עובד במיקור חוץ על פני החזקת עובד במשרה רגילה וזאת מאחר וניתן להחזיק את העובד במיקור חוץ בהתאמה לשעות הנדרשות לכם ולא על פי משרה מלאה על כל התנאים הנלווים לה.


רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


במיקור חוץ, משכירים עובדים מקצועיים למספר חברות שונות כך שלכל אחת יש מספר שעות עבודה של מזין התוכן. כך שמשלמים על מה שצורכים ובגמישות גבוהה למדי.

למרות האמור, ישנם מקרים שחברות ניהול אתרים יסרבו להעניק עובד במיקור חוץ, זאת כאשר הדרישות גבוהות מידי (היקף משרה מלא) ואו כאשר הדרישות נמוכות מידי (שעות בודדות בחודש) וזאת בעיקר כי זה צריך להיות כלכלי גם עבורם.

לכן, במידה ואתם צריכים היקף משרה שעולה על 10 שעות חודשיות אך נמוך מחצי משרה – כלומר, 80 שעות חודשיות, הפתרון של מזין תוכן במיקור חוץ יתאים לכם ואף יהיה חסכוני במיוחד. במידה ואתם צריכים יותר מ-80 שעות חודשיות, סביר להניח שתעדיפו להחזיק עובד שכיר על אף העלויות הגבוהות יותר.

בהצלחה!

מאת

WebMaster

WebMaster הנו אדם המתמחה בשירותי ניהול אתרים. WebMaster אחראי הן להיבטים הטכניים של האתר והן להיבטים התוכניים והקידומיים של האתר. כאשר WebMaster עושה את העבודה שלו כנדרש, אתר האינטרנט גדל ומתפתח והלקוחות מרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *