מה תפקידו של מנהל אתרים והאם כדאי לשכור את שירותיו?

כמו כל יתר תפקידי הדיגיטל. גם תפקיד מנהל אתרים נחשב ככזה שלא היה קיים אך לפני שנים בודדות. אבל, ככל שהתחרות ברשת הולכת ומתחזקת, מבינים עוד ועוד עסקים וחברות שאי אפשר לקדם את האתר ולשפר את מיקומיו בתוצאות החיפוש ללא מנהל אתרים אישי אשר אמון על הפיכת האתר מעול לנכס שיווקי מהמעלה הראשונה.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

מי הוא מנהל אתרים?

מנהל אתרים הנו איש מקצוע שבטוו אחריותו מגוון זירות ניהול שוטף באתר. תפקידו של מנהל אתרים הנו לשמש כיועץ, מנהל תוכן, מקדם אתרים (ממומן אורגני) לצד תפעול שוטף של מערכת האתר על תוספיו הרבים.


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    מדובר במקצוע מאתגר ומרתק כאחד. אבל במקביל מדובר במקצוע שדורש ידע רב במספר זירות נפרדות ובניסיון מוכח בתפעול אתרי אינטרנט קודמים המצדיקים את הפקדת האתר של החברה בידיים מקצועיות אך זרות.

    מנהל אתרים במיקור חוץ או פנימי?

    בחירת אופי ההתקשרות עם מנהל אתרים מושפעת מהיקף השירות והיכולת של מנהלי החברה בניהול למעקב אחר איש המקצוע.

    במקרים בהם יש למנכ"ל ידע מקצועי מתאים ואת האנרגיה לנהל את העובד, שווה לשכור מנהל אתרים שיעבוד כשכיר בחברה .

    במקרים שבהם אין את הידע או היכולת לנהל עובד שכיר ואו כאשר היקף השירות עומד על רבע משרה עד חצי משרה, עדיף לשכור מנהל אתרים במיקור חוץ על ידי פניה לחברת ניהול אתרים המתמחה בכך.

    כמה עולה מנהל אתרים מקצועי?

    שכרו של מנהל אתרים מקצועי עומד על כ-16,000 ש"ח לחודש (בדומה לעלות שכרו של מנהל שיווק). שכר זה מגלם את הידע המקצועי בקידום אורגני וממומן, ידע נצבר באנליזה אופטימיזציה וכמובן זמן עבודה רב.

    כאשר מדובר בסכום גבוה מידי הן בגלל העול הכלכלי שמשרה זו מעלה, רצוי לפנות ולרכוש שירותים ממקורות חיצוניים בהם אין עלויות נלוות לשכיר ובמקביל ניתן לווסת את כמות העבודה על פני מספר שעות או היקף שירות קבוע מראש על בסיס חודשי.

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    בכ-90% מהמקרים עדיף לשכור מנהל אתרים מקצועי ואישי במיקור חוץ מחברת ניהול אתרים וזאת כי עלות השחרות צפויה לנוע בין 1,500-3,000 במרבית המקרים וזאת מבלי להתפשר על איכות ותוצאות.

    ביתר המקרים בהם נדרש חצי משרה ומעלה, יש לבצע השוואת עלויות בין החזקת עובד שכיר ובין החזקת עובד בחצי משרה במיקור חוץ ולקבל החלטות בהתאם.


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!