מה ההבדל בין שירותי ניהול אתרים ב-500 ש"ח ושירותי ניהול אתרים ב-2,000 ש"ח?

אם עשיתם סקר שוק מול חברות שונות לניהול אתרים, בוודאי שמתם לב למנעד רחב של עלויות בין החברות השונות. חלק מהחברות יציעו לכם שירותי ניהול במאות שקלים בודדים לחודש ואחרים יידרשו מכם אלפי שקלים על שירות בעל שם זהה. השאלה הגדולה היא, מה ההבדל בין החברות ומחירהם?

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

הבדלים בין חברות ניהול אתרים

כאשר אתם מקבלים הצעות מחיר שונות לניהול האתר שלכם, כדאי שתעברו על הצעות המחיר ותבצעו השוואה ביניהם לבחינת רכיבי השירות וזאת כי כבר בשלב זה תזהו הבדלים מהותיים במכלול השירותים המוצעים.

חלק מחברות ניהול האתרים יציעו ניהול תוכן בלבד כאשר כל יתר השירותים כדוגמת קידום אורגני, קידום ממומן ושירותי כתיבה בעלויות נפרדות נוספות ואילו בחלק מהחברות העלויות גבוהות יותר אך הן כוללות את כל השירותים הדרושים לבעל האתר גם יחד!


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    כלומר, רגע לפני שאתם קופצים למסקנות וסוגרים עם החברה הזולה ביותר, כדאי מאוד שתבררו היטב את ההבדלים ביניהם.

    איפה לחפש את ההבדלים בין חברות הניהול?

    כמעט כל חברות ניהול האתרים מציעות שירותי אחסון, תחזוקה וניהול תוכן. ובאמת, את השירותים הללו ניתן למצוא בסכומים נמוכים למדי בכלל החברות 500-1000 ש"ח לחודש. לעומת זאת, להלן המשתנים שחשוב לבחון כנדרש והם אלו שמשפיעים בפועל על המחיר:

    1. שירותי קידום אורגני כחלק מניהול האתר.
    2. שירותי קידום ממומן כחלק מניהול האתר.
    3. שירותי פיתוח כחלק מניהול האתר.

    בחברות ניהול אתרים מובילות החבילה כוללת את מלוא השירותים ואין כזה דבר תוספת עלות על בקשות הלקוחות. כלומר, השירות מתומחר גבוהה בכדי שהם יוכלו להעניק שירות הוליסטי מבלי להידרש לבקש כספים נוספים בעבור כל בקשה מהלקוח. שירותים אלו כוללים גם קידום אורגני וממומן שיכולים לעלות לבדם יותר משירותי הניהול. במקרים אלו מדובר בעסקה משתלמת למדי!

    בחברות ניהול אתרים אחרות, יש עלות בסיס של כמה מאות שקלים לחודש בעבור פעולות טכניות למדי אך כל בקשה נוספת דורשת השקעה נוספת ואט אט המחיר מטפס גבוהה אף יותר מאלו של חברות הניהול שמציעות הכל כמקשה אחת. במקרים אלו, או שלוקחים שירות חלקי בלבד בזול ואו שלוקחים את השירות המלא עם זמן אך משלמים בפועל יותר..

    כלומר, לא ניתן לבצע השוואה בין חברות ניהול אתרים מבלי להבין לעומק את רכיבי השירות שהם מעניקות לכם.

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    טיפ אחרון לסיום

    הסוד הנו לבדוק לא רק את רכיבי השירות אלא דווקא את רמת השירות ומידת הזמינות של נותן השירותים. כלומר, לבדוק איך בדיוק מתבצע התקשורת עם חברת הניהול? כמה זמן ייקח מרגע בקשה ועד לטיפול בבקשה? איזה רמת ביצוע יעניקו לכם בכל בקשה ובקשה? ועוד..

    כאשר נותן השירותים עושה זאת בצורה טובה ועם יחסי אנוש מעולים, הרי שהתוצאות בשטח יהיו בהתאם ולכן מדובר בהשקעה כלכלית למדי. מצד שני, אם נותן השירותים אינו זמין ואו אינו נעים הליכות, גם כאשר הנו מתחייב לעולם ומלואו, התוצאות יהיו חלשות למדי.

    מקווים שעזרנו, בהצלחה!


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!