מהו יחס המרה טוב לאתר? (יחס המרה: אחוז הפונים דרך האתר)

יש לכם אתר אינטרנט שמקודם אורגנית או באמצעות פרסום ממומן אך רק מעטים מהגולשים באתר פונים בפועל? ייתכנו סיבות רבות לכך. אבל, רגע לפני שאתם מחליטים שיש בעיה, חשוב מאוד להבין מהו יחס המרה תקני לאתר אינטרנט על בסיס סוג האתר, מקור התנועה ועוד..

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

מהו יחס המרה באתר?

יחס המרה הנו חישוב של היחס בין מספר המבקרים באתר ובין מספר הפונים דרך האתר. אם 1/100 פנו, יחס ההמרה שלנו עומד על 1%.

יחס טוב בין פונים/גולשים מהאתר:

כולם רוצים לדעת שהאתר שלהם עובד כמו שצריך, בפועל בלא מעט אתרים יש בעיה משמעותית בקליטת פניות מהאתר ולכן משאבים רבים יורדים לטימיון. כך לדוגמה, אם אנו משקיעים כסף על פרסום ממומן והאתר שלנו לא מותאם לקליטת פניות, נקבל פחות פניות וחבל שכך!


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    במאמר זה ננסה להציג לכם יחס המרה ממוצע לפי סוגי אתרים ומקורות תנועה בכדי שתוכלו לבדוק האם האתר שלכם עומד ביעדים אלו. במידה ולא כך המצב, הרי שעליכם לבחון דרכים לשפר את יחס ההמרה באתר.

    יחסי המרה תקינים לאתרי אינטרנט:

    רגע לפני שמחשבים יחסי המרה, יש להפריד בין אתרי תדמית המציעים שירות ובין אתרי מכירות המציעות מוצרים לרכישה.

    יחסי המרה לאתר מכירות:

    המרה באתרי מכירות הנה רכישה בפועל. יחס ההמרה הממוצע של אתרי מכירות עומד על 0.75% בלבד. זאת, כי משתמשים נדרשים להזין פרטי אשראי ולבצע עסקה בפועל. ובכל זאת, יש הבדל בין סוגי מקורות תנועה בחישוב יחס המרה,

    • יחס המרה של תנועה אורגנית בחיפוש: 1%.
    • יחס המרה של תנועה ממומנת ברשת המדיה: 0.2%.
    • יחס המרה של תנועה ממומנת ברשת החיפוש: 0.7%.
    • יחס המרה של תנועה אורגנית מרשתות חברתיות: 2%.
    • יחס המרה של תנועה ממומנת מרשתות חברתיות: 1%.

    אלו נתונים ממוצעים בלבד. יש מנעד רחב של נתונים נוספים לפי נישת פעילות וכדאי לבחון את מצבכם בצורה יסודית על ידי מנהל אתרים מנוסה.

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    יחס המכה לאתר תדמית:

    המרה באתרי תדמית הנה פניה כתובה או טלפונית לנותן השירותים. יחס ההמרה הממוצע של אתרי תדמית עומד על 1.5%. יש לזכור שיש הבדלים מהותיים בין תחומים שונים בהתאם למידת מורכבותם ולכן הנתונים אצלכם עלולים להיות שונים.

    • יחס המרה של תנועה אורגנית בחיפוש: 2%.
    • יחס המרה של תנועה ממומנת ברשת המדיה: 0.4%.
    • יחס המרה של תנועה ממומנת ברשת החיפוש: 4%.
    • יחס המרה של תנועה אורגנית מרשתות חברתיות: 3%.
    • יחס המרה של תנועה ממומנת מרשתות חברתיות: 0.6%.

    באתרי תדמית, יחס ההמרה תלוי במידה רבה בעזרי המרה כדוגמת פופאפ ולחצני חיוג ושמחה ולכן ניתן במקרים רבים לשפר את יחס ההמרה באתר גם לרמה של 2.5% בקלות רבה למדי (יחס המרה כפול = פי 2 לקוחות).

    לסיכום,

    מרגישים שהאתר שלכם אינו מייצר מספיק פניות מהתנועה המבקרת בו? הגיע הזמן לבדוק איך ניתן לשפר יחסי המרה, פנו אלינו לסיוע בכך.


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!