כמה צריך לעלות ניהול חנות באמזון והאם זה אכן משתלם?

הנושא החם ביותר של קיץ 2019 הנו ללא ספק אמזון ישראל. כאשר אמזון נכנסת לשוק חדש היא דורסת בדרכה את כל המתחרים ללא שום סימטימנטים ואו מחשבה על כל אותם בעלי חנויות שנפגעים בדרך. אבל, כפי שאמר מנכ"ל קסטרו ממש לאחרונה, "אנו רואים באמזון כעוד כלי הפצה לבגדים של המותג". כלומר, לא חייבים להידרס על ידי ענקית הקמעונאות אלא אפשר להיעזר בה ולמנף את העסק דרכה.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

עם הקדמה מערערת זו, עלינו לבדוק מה העלויות הצפויות במידה ונרצה להצטרף לפעילות עסקית באמזון.. על כך כעת.,


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    כמה עולה ניהול חנות באמזון?

    נפתח ונאמר, לא זול למכור באמזון. בשלב ראשון יש לשלם לאמזון דמי מנוי חודשיים ב בגובה 40$ לחודש בעבור הזכות למכור דרכה. לאחר מכן, עלינו להחזיק בציוד ובהסכם הפצה עם עם חברת שילוח מהירה אשר לא תסכן אותנו בביקורת שליליות שעלולות לפגוע בחנות שלנו, לאחר הכנות אלו, במקרים רבים ניעזר בחברת ניהול אתרים כדי שהיא תעלה עבורנו את המוצרים לאמזון ולאחר מכן תדאג לקידום מוצרים אלו באפיקים אורגניים וממומנים. לבסוף, יהיה עלינו לשלם עמלה שמנה לאמזון שנעה בין אחוזים בודדים ואף עד 10% בעבור עסקאות שבוצעו דרך אמזון בפועל.

    כפי שאתם מבינים, ההוצאות נערמות די מהר. על בסיס נתונים אלו, האם כדאי לפתוח חנות באמזון?

    האם משתלם למכור דרך אמזון?

    ברור שכן. אמנם לא זול למכור דרך אמזון. אבל, חשוב לזכור שהפוטנציאל באמזון אדיר. ניתן למכור בכמויות אדירות ולכל העולם בקלות רבה למדי בעזרת שירותי האחסון והלוגיסטיקה של אמזון שיודעת לספק את הפתרון המהיר ביותר ללקוח והנוח ביותר למוכר.

    מאחר ויש חלון הזדמנויות קטן מאוד להצטרף בזמן לאמזון ישראל, זה הזמן לקפוץ על העגלה גם אם לא נראה רווחיות כלשהי בתקופה הראשונה של הפעילות. עם הזמן, הראשונים להצטרף למכירה דרך אמזון ישראל צפויים ליהנות מיתרון תחרותי חסר תקדים על אלו שיבואו אחריהם ולכן הזמן הנכון ביותר להצטרף לאמזון הוא היום, כעת!

    מאחר ולא קל ללמוד למכור נכון באמזון, כדאי להצטייד לפחות. בשלבים הראשונים העסקה מקצועית של חברת ניהול אתרים ואו של איש מקצוע שכבר מנהל חנויות באמזון ויוסי להימנע מטעויות כואבות ויקרות. אנו כמובן מזמינים אתכם להתייעץ איתנו בנושאים אלו ככל שתרצו בכך. בהצלחה!


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

      קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!