כמה עולה להחזיק מנהל אתרים והאם כדאי לשכור מנהל אתרים פרילנס במקום?

בעשור החולף המרחב המקוון נוגס אט אט במרחב הפיזי. עוד ועוד חברות מגלות שהצמיחה תלויה במידה רבה בנוכחות שלהם ברשת. לכן, הביקוש לשירותי ניהול אתרים נמצא במגמת עליה חדה ונכון להיום הביקוש עולה על ההיצע.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

החזקת מנהל אתרים במשרה מלאה:

קשה מאוד לאתר מנהל אתרים מקצועי שיסכים לעבוד כשכיר מן המניין בחברה מסורתית. ישנם מגוון רחב של עובדים שמשרתם נושקת לניהול אתרים אך רק מעטים אכן בעלי ניסיון מתאים לבעלי כישורים מתאימים לכך.


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    מאחר והביקוש כה גבוהה ומספר המנהלי אתרים כה נמוך, שכרם של מנהל אתרים מנוסה מתחיל ב-12,000 ש"ח ויכול להאמיר עד 18,000 ש"ח לחודש עם כל התנאים הסוציאליים והפינוקים שישאירו אותו בחברה.

    יש לא מעט יתרונות בהחזקת עובד אשר ייעודו לנהל את האתר אינטרנט והנוכחות של החברה ברשת. אך, במידה ובוחרים מנהל אתרים לא מקצועי, התוצאות אינם מצדיקות את ההשקעה הגדולה בשכרו של העובד.

    החזקת מנהל אתרים פרילנסר / במיקור חוץ:

    בישראל יש כמה עשרות מנהלי אתרים פרילנסרים שישמחו לעמוד לרשותכם. בחלקם התפוסה כה גבוהה שיש לחכות בתור עד שמתפנה מקום ולהצטרף לשירותי הניהול. מעבר לפרילנסרים, יש מספר חברות ניהול אתרים אשר מחזיקות מספר רב של מנהלי אתרים שעובדים בה ומעניקים שירותים במיקור חוץ.

    זה אמנם לא זהה למנהל אתרים משלכם, בכל זאת, אתם לא זוכים לעובד ב100% משרה אלא אך ורק למספר שעות נדרשות מידי חודש בכדי שיבצע עבורכם את הנדרש מכם. לרוב החברות שירותי ניהול במיקור חוץ בהחלט מתאימים ומשתלמים אך לחברות שרוצות לבצע מספר רב של פעולות שונות מידי יום לא יהיה מנוס ממנהל אתרים במשרה מלאה.

    מנהל אתרים במיקור חוץ או דרך חברת ניהול אתרים עולה לרוב בין 1,500-3,000 ש"ח לחודש בהתאם לצורכי העסק ותיאום ציפיות שנעשה מראש מול הלקוח. מאחר ועלות זו הנה מזערית ביחס לעלות העסקת עובד במשרה מלאה, לרוב מומלץ להתנסות בשירותים אלו בטרם מעסיקים עובד ובהרבה מקרים מגלים שזה פשוט עונה על כל הדרישות.

    איך בוחרים מנהל אתרים?

    כאשר עולה צורך במנהל אתרים, כדאי מאוד לאפיין את הצרכים של החברה ודרישותיה ממנהל האתרים. עם מידע זה ניתן לגשת למנהלי אתרים במיקור חוץ ולבדוק האם יעמדו במשימות הללו. במידה ואתם דורשים יותר מידי, הם כבר ידעו להגיד לכם שאתם נדרשים למנהל אתרים במשרה מלאה.

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    מנהל אתרים חייב להיות בעל ניסיון העולה על 3 שנים ולהחזיק בידע רב בפלטפורמה בה האתר שלכם בנוי. נוסף על כך, חשוב מאוד לבקש ממנהל האתרים דוגמאות ללקוחות קיימים שישמחו להמליץ עליו ועל עבודתו.

    לבסוף, חשוב לוודא שלמנהל האתרים יש יחס אנושי ושניתן לסמוך עליו למלא את מטלותיו באופן עצמאי כך שלא תידרשו לעקוב אחריו ולהכווינו כל הזמן.


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!