בניתם אתר אינטרנט וחברת הפיתוח היא זו שמאחסנת, מתחזקת ומנהלת עבורכם את התוכן של האתר? מאמר זה בשבילכם. אנו ננסה להגדיר טווחי זמנים הגיוניים למענה של מנהל האתרים לבקשות שלכם. אם הוא אינו עומד בזמנים אלו, הגיע הזמן לעבור לחברה המתמחה בניהול אתרים!
רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!
קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!
זמן תגובה של מנהל אתרים
אין דבר יותר מעצבן מאותם מצבים בהם יש צורך בעדכון דחוף של אתר האינטרנט אך מהצד השני אין מענה. אנו נתקלנו במקרים בהם זמן תגובה עמד על שבוע ימים וזמן טיפול בפועל של עד חודש.
השאלה הגדולה היא, מהו זמן התגובה והטיפול הרצוי מצד מי שמנהל את האתר אינטרנט שלכם? באנו לענות!
נתחיל בכלל, כאשר מי שמעניק שירותי ניהול לאתר הנו מתמחה בפיתוח או בשיווק אתרים, הרי שאתם תהיו תמיד בעדיפות שניה או שלישית. כלומר, צפו מראש לזמן תגובה איטי למדי.
במידה ואתם פונים לחברה המתמחה בניהול אתרים, הרי שהם חייבים להתחייב לכם לזמנים תגובה מהירים וזאת משום שזהו תחום עיסוקם העיקרי. אתם אלו שבעדיפות עליונה!
אבל מהו זמן תגובה אידיאלי לשירותי ניהול אתרים?
זמני התגובה צריכים להיות בהתאמה לסוג הבקשה של הלקוח. כלומר, יש בקשות דחופות יותר ופחות ומנהל אתרים מקצועי יודע לתעדף אירועים דחופים על פני אירועים לא דחופים. אבל, מאחר וכל בקשה תמיד הכי דחופה בעולם בעיני הלקוח, יש לוודא שיש מפרט זמנים קבוע מראש כסטנדרט.
להלן זמני התגובה המומלצים לפי סוג בקשה:
- חירום – האתר לא עולה/האתר נפרץ: עד 1 שעות.
- דחוף – שגיאה באתר או מופיע קוד: עד 4 שעות.
- חשוב – בקשה מיוחדת ודחופה ללקוח: עד 12 שעות.
- רצוי – הזנת תוכן או עריכה באתר: עד 24 שעות.
אמנם זהו טווח הזמן החוזי (שצריך להופיע בחוזה) אך בפועל אנו מצפים שיתייחסו אלינו כאילו כל בקשה הנה חירום.
בשעות עבודה, רצוי שהשירות יהיה ברמת תגובה של פחות משעה. וזמן טיפול הקצר ממספר שעות ובהתאם לזמן הטיפול בפועל בבקשה (יש בקשות שפשוט לוקחות כמה שעות עבודה..)
רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!
קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!
אם אתם לא זוכים לשירות מהיר ומקצועי כמפורט מעלה, אתם רוצים לחפש חברת ניהול אתרים שתעשה זאת בעבורכם. וזה הזמן לתזכר שאנחנו פה לרשותכם..