כמה באמת עולה לנהל חנות אינטרנטית? פירוט עלויות ופתרונות הוזלה!

כולם עוברים למכירות און ליין, גם אלו שלא רצו בכך מצאו עצמם מקימים חנות אינטרנטית למצער מוצרים און ליין בעקבות סגרי הקורונה. מה שפחות ברור לרבים הנו כמה באמת עולה להחזיק חנות אינטרנטית שבאמת מוכרת? התשובה כעת,


רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


עלות החזקת חנות אינטרנטית

מי שבאמת רוצה למכור באינטרנט, חייב להתייחס לחנות האינטרנטית כאל סניף נוסף לכל דבר ועניין של העסק שלו. כלומר, עליו להשקיע כספים על ניהול ושיווק של המוצרים בחנות האינטרנטית.

ישנם עלויות שונות בהחזרת חנות אינטרנטית:

  1. עלות אחסון לחנות אינטרנטית.
  2. עלות תחזוקה לחנות אינטרנטית.
  3. עלות ניהול לחנות אינטרנטית.
  4. עלות שיווק לחנות אינטרנטית.
  5. עלות שילוח לחנות אינטרנטית.
  6. עלות שירות לחנות אינטרנטית.

עלויות האחסון והתחזוקה של חנות אינטרנטית (נושאים טכניים) תעמוד לרוב על 100-200 ש"ח בחודש. מדובר בסכום נמוך למדי שיאפשר לחנות להתקיים.

  • בהשוואה לעולם האמיתי: כמו דמי ארנונה חודשיים.

עלויות שילוח המוצרים, שירות לקוחות והחזרים נשענים במידה רבה על העסק הפיזי הקיים. כלומר, כח העבודה הקיים (מוכר/בעלי העסק) מטפל בכך ולכן מדובר בהוצאה ביחס להזמנות בפועל ופחות רלוונטית לצורך חישוב עלויות.

הקטגוריות שמייקרות את ההחזקה של חנות אינטרנטית אם כך הן:

  1. עלויות ניהול החנות.
  2. עלויות שיווק החנות.

עלות ניהול אתר אינטרנט ככלל וניהול חנות אינטרנטית בפרט אינם זניחות. כמו שיש לנו מוכר בחנות אשר מסדר את המדפים, מביא מוצרים מהמחסן, מעניק מענה מידי ללקוחות, כך גם באון ליין מומלץ להעסיק מנהל אתרים מקצועי (עדיף במיקור חוץ) כדי שיעשה זאת עבורכם.

  • עלות מנהל אתרים שכיר: 8,000 ש"ח ומעלה לחודש.
  • עלות מנהל אתרים במיקור חוץ: 2,000 ש"ח ומעלה לחודש.

ברוב המקרים מומלץ לפנות לחברת ניהול אתרים ולשכור שירותי מנהל אתרים במיקור חוץ מאחר וזה פשוט זול ואפקטיבי הרבה יותר.


רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


עלות שיווק חנות אינטרנטית הנה ההוצאה המורכבת והיקרה ביותר. ניתן לראות את ההוצאה על שיווק של חנות אינטרנטית כדמי שכירות אותה אתם משלמים בסניף הפיזי של העסק.

עלויות השיווק של חנות אינטרנטית יכולים לנוע בין אלפי שקלים בודדים (קידום אורגני בלבד) ובין עשרות אלפי שקלים (קידום ממומן) וזאת כאמור בתנאי שמדובר בהוצאה כלכלית. כלומר, שעבור כל שקל הוצאה מקבלים חזרה מספר שקלים חזרה.

לסיכום הוצאות ההחזקה של חנות אינטרנטית:

ההוצאות הקבועות להחזקת חנות אינטרנטית עומדות על 4,000 ש"ח בממוצע. מעבר להוצאה זו, ניתן להוציא סכומים גדולים הרבה יותר על שיווק ופרסום וזאת בהתאמה להכנסות של החנות האינטרנטית בפועל.

ככל שהחנות מייצרת יותר הכנסות, כך ניתן להשקיע יותר כסף על הוצאות שיווק ולצמוח עוד ועוד.

מאת

WebMaster

WebMaster הנו אדם המתמחה בשירותי ניהול אתרים. WebMaster אחראי הן להיבטים הטכניים של האתר והן להיבטים התוכניים והקידומיים של האתר. כאשר WebMaster עושה את העבודה שלו כנדרש, אתר האינטרנט גדל ומתפתח והלקוחות מרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *