הקמתם חנות אינטרנטית בין וקורונה ואין מכירות? הפתרון לבעיה שלכם!

וירוס הקורונה חולל את המשבר הכלכלי החמור ביותר מזה שנים רבות. עסקים רבים מיהרו להקים חנויות אינטרנטיות בכדי להציל מה שניתן בתקופות הסגר. אבל, הפלא ופלא, רבים גילו פערים אדירים בין הציפיות ובין התוצאות בפועל. אז מה עושים עם חנות שלא מייצרת תוצאות? על כך נענה!

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

התנעת חנות אינטרנטית

אם גם אתם הקמתם חנות אינטרנטית וגיליתם שתכלס כלום לא קרה. אתם תשמחו לדעת שלפחות אינכם לבד, העובדה היא שאף חנות אינטרנטית אינה מוכרת מיד ביום עלייתה לאוויר. מרבית החנויות האינטרנטיות דורשות עבודה שוטפת ועקבית לאורך זמן בכדי להציג תוצאות משמעותיות.

כלומר, הפער בין הציפיות לתוצאות ברובו תלוי בכם, בבעלי העסק, עליכם להחליט האם אתם מתייחסים לחנות האינטרנטית כאל סניף נוסף של העסק ומאמינים שיש בידכם להרוויח לא מעט מהפעילות און ליין ואו שאתם מוותרים על אפיק זה לחלוטין. – אם החלטתם שאתם רוצים לראות מכירות באינטרנט, עליכם לפעול לפי שלושת השלבים הבאים:

  1. ניהול החנות – עדכון ותפעול טכני של האתר.
  2. הזנת מוצרים לחנות – פרסום מוצרים למכירה באינטרנט.
  3. שיווק החנות – שיווק המוצרים בחנות ברחבי הרשת.

כל שלושת השלבים הללו נופלים תחת אחריות מנהל האתר ואו חברת ניהול האתרים עמה אתם עובדים.

מה הגורם העיקרי למכירות באינטרנט?

מי שרוצה לראות מכירות חייב לתעדף משימות מסוימות על פני אחרות. בראש סדר העדיפויות יש למקם את התוכן של החנות. כלומר, העלאה של כמה שיותר מוצרים למכירה ברשת. ככל שיש יותר מוצרים למכירה, כך סביר להניח שנראה יותר מכירות ומכך שהכדאיות הכלכלית בהפעלת החנות עולה.

למה הדבר דומה, לחנות פיזית בה יש מוצרים בודדים, האם אנשים יכנסו? לעומת זאת, חנות פיזית עם מבחר עצום של מוצרים בהתאמה לכלל סוגי העוברים ושבים צפויה להציג מכירות נאות במיוחד.

לכן, מומלץ להתמקד בשלב ראשון במה שמכונה "הזנת תוכן לאתרים" – הזנה של מוצרים רבים ככל האפשר לחנות האינטרנטית. סדר העלאת המוצרים לחנות האינטרנטית צריך להיות לפי מידת הרווחיות של החנות מכל מכירה ומכירה.

רוצים ללמוד עוד על כך? מעוניינים להתניע את החנות האינטרנטית ולהתחיל למכור? פשוט תיעזרו בנו ואו בחברת ניהול אתרים אחרת ואתם מסודרים.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!