הזנת תוכן לחנויות אינטרנטיות – כמה עולה הזנת תוכן לחנויות וירטואלית והאם זה משתלם?

כל בעל חנות אינטרנטית יודע שהאתר דורש הרבה מאוד תשומת לב ועריכה אינסופית של תכנים ומוצרים. אך, בעלי חנויות וירטואליות חדשות לעתים לא מודעים למורכבות ולזמן הנדרש כדי להרים חנות שאכן מוכרת באינטרנט בהצלחה! במאמר זה, אנו נשמח לשתף אתכם בתשובות לשני שאלות חשובות:


מחפשים שירות זה? השאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם! 


  1. האם לשכור שירותי הזנת מוצרים מחברת ניהול אתרים?
  2. כמה עולים שירותי הזנת מוצרים והאם זה משתלם לכם?

הסתנקרנתם? רוצים לקרוא את התשובות שלנו? בואו נצא לדרך:

האם לקחת ספק חיצוני להזנת התוכן לחנות האינטרנטית?

התשובה בקצרה, כן. (אנחנו אמנם משוחדים, אך תנו לנו להסביר..). חנויות אינטרנטיות אינם מוגבלות בשטח ואו במלאי ואו בכוח אדם כפי שאנו מכירים מחנויות פיזיות. כלומר, בעל חנות אינטרנטית שמבין עניין – יודע שעליו להזין כל הזמן עוד ועוד מוצרים לחנות כך שביצע המוצרים יהיה גדול ככל האפשר ובהתאמה לכל סוגי הלקוחות.

הרי, יש לכם תשתית דיגיטלית והכל מוכן למכירה. כעת, עליכם לחתום הסכמי שיווק עם עוד ועוד יבואנים ויצרנים כדי שתוכלו למכור את המוצרים שלהם דרך האתר. את המלאי אגב אתם כלל לא צריכים להחזיק, ניתן לבצע הזמנה גב אל גב עם קליטת הזמנה דרך האתר.

אבל, מאחר ואתם לא בהכרח יכולים לבצע את העבודה כולה בכוחות עצמכם, ובוודאי שאין לכם את הידע המקצועי כדי לדאוג לכך שהמוצרים יקודמו אורגנית בתוצאות החיפוש, הרי שפניה לחברת ניהול אתרים שיודעת להזין עבורכם את התוכן עם ערכי קידום אורגני ואף לנהל עבורכם את הקידום הממומן, זוהי הבחירה הנכונה ביותר.

כמה עולים שירותי הזנת מוצרים לחנויות במיקור חוץ?

עלות שירותי הזנת מוצרים לחנות אינטרנטית נקבעת לרוב על בסיס מערכת ניהול המוצרים (כמה זמן לוקח לעבוד על כל מוצר ומוצר..) ומספר המוצרים שיש להעלות ולנהל מידי חודש. כלומר, המחיר משתנה מחנות לחנות בהתאם למאפיינים הייחודיים לו.

חברות ניהול אתרים אשר מחזיקים כח אדם מיומן יציעו לכם לרוב מספר סוגי מסלולי שירות:

  • הסכם שירות – שירות על בסיס זמינות הצוות בעלות קבועה אך נוחה למדי.
  • עובד ברבע משרה – עובד שעובד מידי יום שעתיים על החנות ומבצע כל שנדרש.
  • עובד בחצי משרה – עובד שעובד מידי יום ארבע שעות על החנות ומבצע כל שנדרש.

מעבר לעובד שאנו מחזיקים, לרוב יש צוות מקצועי נלווה שמנהל עבורנו את העובד ודואג לקבוע אסטרטגיה ולהניע מהלכים לפעולה.

יש גם מקרים בהם חנות נדרשת לעובד במשרה מלאה אך אלו מקרים נדירים למדי ובדרך כלל עדיף להחזיק בעובד פנימי כשכיר בחברה

עלויות הזנת מוצרים לאתר יקבעו לרוב מראש ובהתאמה אישית ללקוח. אך להלן טווח מחירים סביר לאתר פעיל שזורה לניהול שוטף:

  • חנות אינטרנטית קטנה – בין 1,500-3,000 ש"ח לחודש.
  • חנות אינטרנטית בינונית – בין 4,000-7,500 ש"ח לחודש.
  • חנות אינטרנטית גדולה – 7,500 ש"ח ומעלה.

רוצים לקבל הצעת מחיר בהתאמה אישית? מעוניינים לשמוע עוד ללא התחייבות? השאירו פרטים כאן:


מאת

WebMaster

WebMaster הנו אדם המתמחה בשירותי ניהול אתרים. WebMaster אחראי הן להיבטים הטכניים של האתר והן להיבטים התוכניים והקידומיים של האתר. כאשר WebMaster עושה את העבודה שלו כנדרש, אתר האינטרנט גדל ומתפתח והלקוחות מרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *