הזנת תוכן לאתר חדש – כמה עולה להזין תכנים ואו מוצרים לאתר אינטרנט חדש?

הקמתם אתר אינטרנט חדש? זה נפלא. אבל האם יש למשתמשים סיבה אמיתית להיכנס דווקא לאתר שלכם? האם יש לכם ערך מספיק גבוהה שיצדיק את מיקום האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש ומעל יתר האתרים הוותיקים? כנראה שלא. הדרך להתגבר על כך הנו על ידי הזנה משמעותית של תוכן לאתר.


רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


הזנת תוכן לאתר חדש

התוכן באתר אינטרנט חדש הנו המנוע העיקרי לקבלת חשיפה וצמיחה בפניות ואו ברכישות באתר. הזנת תוכן כוללת מגוון רחב של פעולות:

  • כתיבת מאמרים.
  • הוספת עמודים.
  • העלאת מוצרים.
  • הקמת גלריות.
  • עדכון שו"ת.
  • ועוד..

ככל שאתר אינטרנט חדש יכלול מידע רב יותר ובעל רלוונטיות גבוהה יותר עבור לקוחות העסק, כך אט אט יבקרו באתר עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים ועם הזמן הטפטוף יהפוך לגשם והגשם למבול.

לכן, חשוב מאוד לייצר תוכן איכותי ואו לפחות לפנות לחברת ניהול אתרים שתיצור ותזין עבורכם תוכן רלוונטי בכדי להבטיח את הפוטנציאל הגלום באתר האינטרנט החדש.

אבל, כמה זה עולה? ובכן, הז לא בהכרח זול..

כמה עולה הזנת תוכן לאתר חדש?

העלות של הזנת תוכן לאתרי אינטרנט בכלל וחדשים בפרט תלוי הן בכמות והן באיכות של התוכן המבוקש. ישנם מקרים בהם מדובר ב-"הזנה טיפשה של תכנים". כלומר, יש מאגר תכנים מוכן ורק צריך לדאוג להזינו בהעתקה ובהדבקה לאתר האינטרנט, מצד שני ישנם מקרים בהם יש צורך בהזנה איכותית הכוללת כתיבה ואו שכתוב של תוכן חדש לחלוטין.

במקרים בהם מדובר בהזנת תוכן פשוטה, המחירים ינועו בין 5-15 ש"ח לפריט בתלוי בסוג התוכן (עמוד/פוסט או מוצר) במקרים בהם מדובר בהזנת תוכן מורכבת, המחירים ינועו בין 25-300 ש"ח לפריט. זאת בעיקר מאחר וכתיבת מאמר איכותי ובעל ערך לדוגמה יכולה לקחת מספר שעות עבודה בפועל וזה כמובן מתבטא במחיר.

אז איך יודעים כמה עולה להזין תוכן לאתר שלכם? ובכן, זה די פשוט, עליכם להשאיר פרטים בתחתית מאמר זה ומנהל אתרים מקצועי יתקשר אליכם בתוך זמן קצר. מנהל אתרים זה יתשאל אתכם, יבין את הצרכים שלכם ויעריך את העלויות ללא כל התחייבות מצדכם.

טיפ קטן לסיום:

בקשו לראות דוגמאות לעבודות קודמות. במידה ומדובר בחברה גדולה, בקשו לראות רשימת לקוחות ואף המלצות על החברה.

בהצלחה 🙂

מאת

WebMaster

WebMaster הנו אדם המתמחה בשירותי ניהול אתרים. WebMaster אחראי הן להיבטים הטכניים של האתר והן להיבטים התוכניים והקידומיים של האתר. כאשר WebMaster עושה את העבודה שלו כנדרש, אתר האינטרנט גדל ומתפתח והלקוחות מרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *