הזנת תוכן לאתרי קטלוג – מעבר מקטלוג נייר לקטלוג דיגיטלי ואינטראקטיבי!

חברות יצרניות ויבואניות נעזרים בקטלוג מוצרים פיזי מנייר יום יום בתקשורת עם בעלי חנויות, מפיצים וחברות שיווק. אך, בשנים האחרונות עוד ועוד חברות בוחנות ועוברות מקטלוג נייר לקטלוג דיגיטלי ואינטראקטיבי המוצג על ידי הסוכנים בטאבלטבט והאתר האינטרנט און ליין.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

היתרונות ברורים, ניתן להציג טוב יותר את המוצרים. ניתן לבצע שינויים בזמן אמת הן במלאים, במפרטים, במחירים ובמגוון נוסף של פרמטרים שחשובים לשותפים לשיווק. אך היתרון המשמעותי ביותר הנו היכולת לאפשר ביצוע הזמנות ישירות מול החברה ללא צורך בסוכן שטח ובזמן יקר שיורד לטימיון.


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    הזנת תוכן לאתרי קטלוג

    כפי שכבר הובן, בהחלט משתלם לעבור מקטלוג פיזי לקטלוג דיגיטלי. אך, המעבר הראשוני יחד עם התפעול השוטף דורש לא מעט עבודה מצד איש מקצוע שיודע לעבוד עם מערכת ניהול התוכן שבו אנו מנהלים את המוצרים הרבים און ליין.

    מאחר ומדובר לרוב באתר אינטרנט אשר הותאם גם למכשירי קצה בידי הסוכנים, עליכם לחפש שירותי ניהול אתרים ואו שירותי הזנת תוכן כדי לאפשר מעבר כמה שיותר מהיר מהאופליין אל האונליין.

    במסגרת עבודתו של מנהל אתרים על הקטלוג, יהיה עליו לעבור על קטלוגים בפורמטים שונים ולכתוב ידנית את התוכן מחדש באופן דיגיטלי שיאפשר עריכה מאוחרת יותר של כמה שיותר תכונות בכל מוצר ומוצר.

    יתרה מזאת, במידה ואתם רוצים לבצע מכירות מקוונות הישר דרך הקטלוג הדיגיטלי, ניתן להגדיר עלויות שילוח, פרטי ההתחברות למשווקים וכמובן להוסיף לקטלוג סל קניות ועמוד תשלום על ידי סליקת כרטיסי אשראי בצורה מקוונת לחלוטין.

    כמה עולה להזין מוצרים לקטלוג דיגיטלי?

    עלויות הזנת מוצרים תקטלול דיגיטלי יהיו דומים לעלויות הזנת מוצרים לחנויות אינטרנטיות וזאת .כי ההבדלים בין השניים לא גדולים במיוחד. התמחור של השירות מבוסס לרוב על הזמן שיידרש להעלאה של כל המוצרים עם כל התכונות שלהם בצורה מוצלחת לאתר.

    כלומר, אם יש לכם הכל בצורה מסודרת ונוחה להעתקה והדבקה זה בוודאי מוזיל עלויות ביחס למקרים בהם יש צורך לכתוב הכל מאפס. כמו כן, אם המוצרים פשוטים לתיאור העבודה תהיה זולה יותר מאשר מוצרים שקשה מאוד לתאר (מוצרים תעשייתיים לדוגמה..).

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    כמה זה יעלה? ניתן להעריך עלות של כ-30 ש"ח למוצר בממוצע. אך, אם תרצו לדעת כמה יעלה לכם במדויק, ביכולתם לפנות אלינו ונשמח לבדוק עבורכם.


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!