האם ניתן להכפיל את התוצאות מהאתר בתוך חודש? כן, וזה איך!

שאלתם את עצמכם פעם, איך זה שנכנסים לאתר מידי יום עשרות או מאות גולשים שונים בתצורה אורגנית אך רק אחת לכמה מאות פונה אליכם בפועל? ובכן, אתם לא לבד. מרבית האתרים ברשת סובלים מבעיה זה ומקורה בניהול לא אפקטיבי של האתר.

איך לשפר ביצועי אתר אינטרנט?

אתר אינטרנט הנו בראש ובראשונה כלי שיווקי חשוב מאוד. יתרונו של אתר אינטרנט על פני כלי שיווק אחרים הנו בכך שיש לנו את היכולת לספר סיפור נרחב יותר ולהציג את אופי החברה/העסק/הארגון בצורה שנוחה לנו ומתאימה לגולשים שמבקרים באתר. אך, למרות עצמתו של האתר אינטרנט שלנו, אין לו כח רב במידה ולא מתכננים אותו נכונה ובמידה ואין ניהול מקצועי ומתמשך של האתר.

אבל, עזבו כותרות,

איך ניתן להכפיל תוצאות אתר בתוך חודש!?

ובכן, כדי להכפיל את תוצאות האתר: פניות באתר ואו רכישות באתר, עלינו לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לאפיין את קהל היעד שלנו מחדש.
  2. לארגן ולמיין את תוכן האתר בהתאם לקהל היעד שאופיין.
  3. להנגיש את אמצעי הפניה/רכישה לקהל היעד שאופיין.

כלומר,

ברגע שנתחיל לדבר בשפתו של הלקוח שלנו ולספר לו מה שהוא באמת רוצה לשמוע ולא מה שאנחנו רוצים לספר, הרי שאנו כבר עברנו כברת דרך משמעותית ללבו. וכעת כל שנותר לנו לעשות זה להנגיש את הדרכי יצירת קשר ואו רכישה באתר כך שהלקוח יוכל להשלים את הפעולה לשמה הוא נכנס לאתר.

איך מנגישים מוצרים בחנות?

יש לסדר את המוצרים בקטגוריות בצורה מושכת ומסודרת כך שהגולש שלנו ימצא מיד את מה שנפשו חשקה ויוסיפו לסל ולתשלום. סידור מוצרים נקבע לפי מידת הרלוונטיות של המוצר לחיפוש של הגולש ומכאן שיש לבצע מחקר מעמיק טרם סידור וארגון החנות מחדש.

איך מנגישים יצירת קשר באתר?

בעידן בו מרבית הגולשים מגיעים לאתר שלנו מהמכשיר הסלולרי, אין משמעות רבה לנראות האתר (מרשים ככל שיהיה..) במחשב השולחני. במקום זאת, יש לחשוב על הגולש מהמכשיר הסלולרי ולהציע לו לפנות אלינו מתוך העמוד בו הוא נמצא ולא מעמוד ייעודי ליצירת קשר מאחר והשימוש בתפריט המובייל כמעט ואינו קיים.


התייעצו איתנו ללא עלות וללא התחייבות:

מאת

WebMaster

WebMaster הנו אדם המתמחה בשירותי ניהול אתרים. WebMaster אחראי הן להיבטים הטכניים של האתר והן להיבטים התוכניים והקידומיים של האתר. כאשר WebMaster עושה את העבודה שלו כנדרש, אתר האינטרנט גדל ומתפתח והלקוחות מרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *