האם לשכור מנהל אתרים עוד בזמן שהאתר נמצא בפיתוח?

בשבועות האחרונים נתקלנו בביקוש חדש. בעלי אתרים שעדיין נמצאים בפיתוח מבקשים שיהיה להם מנהל אתרים צמוד עוד בטרם האתר עולה לאוויר. מאחר ויש ביקוש לכך, החלטנו לחוות את דעתנו בנושא זה במאמר קצר ותמציתי.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

מנהל אתרים בזמן פיתוח האתר

אם אתם יוצאים לדרך ומפתחים אתר אינטרנט מתוך ראיה ארוכת טווח ורוצים לדעת מראש שהתוצאות יהיו לשביעות רצונכם, הרי שיש לכם בעיה מאחר וכאנשים חסרי ניסיון סביר להניח שאתם לא יודעים מה לדרוש מחברת הפיתוח.

במידה ותיאור זה נראה לכם מוכר, אתם בוודאי שוקלים את האפשרות להיעזר באיש מקצוע כבר בשלבים מקדימים וזאת כדי שהוא יוכל להעלות במקומכם את הדרישות הרלוונטיות מראש ובכך להבטיח שאכן תראו ברכה באתר החדש.

הגורם המקצועי המתאים ביותר לתפקיד הנו מנהל אתרים. אדם שעיסוקו העיקרי בנו לנהל אתרי אינטרנט עבור לקוחות מגוונים. גורם מקצועי זה ידע מראש אילו בקשות תעלו בעתיד וזאת בזכות ניסיונו בניהול אתרים של אחרים.

מתי בתהליך הפיתוח לשכור מנהל אתרים?

כפי שניתן להבין, אנחנו לגמרי חושבים שנכון לשכור את שירותי חברת ניהול האתרים עוד בשלבים מוקדמים כדי להבטיח ניהול אפקטיבי גם בעתיד. אבל, מתי בדיוק זה הזמן הנכון להתקשר עם חברת ניהול האתרים?

ובכן, הזמן הנכון ביותר הנו לאחר אפיון הדרישות של האתר (אתר תדמית/אתר מכירות/אתר שירות) כפי שאתם רוצים ולפני שאתם בוחרים חברת פיתוח ואו טכנולוגיה עליו תבססו את האתר כך שלמנהל אתרים יש את המרחב תמרון הנדרש לו בכדי להעניק לכם את המבוקש על ידכם.

כמה יעלו שירותים אלו?

שירותי ניהול אתרים בזמן פיתוח אתר יעלו בדיוק כפי שיעלו שירותי ניהול אתרים באתר פעיל. אמנם מנהל האתרים יעבוד פחות קשה בשלב זה מבחינת ניהול התוכן והשיווק של האתר אך הוא מצד שני יתגמל אתכם בידע הרב שברשותו ולידע זה יש ערך רב.

במידה ואתם בוחרים לעבוד מול חברת ניהול אתרים, הרי שלא רק שתזכו לקבל ידע, תוכלו גם לקבל לעתים שירותי ניהול פרויקטים – כלומר, שחברת ניהול האתרים תנהל עבורכם את המיזם עד לפרסומו בפועל.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

רוצים לדעת עוד? פשוט פנו אלינו להתייעצות ללא עלות וללא התחייבות 🙂

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!