בעל חנות והצטרפת לדיגיטל? אתה חייב מנהל אתר מקצועי לצדך

בעל חנות פיזית והנך מחזיק באתר אינטרנט? יש לך כבר משימות רבות שהנך נדרש כחלק מניהול העסק? כיום יש פתרון שיחסוך לך זמן יקר וכאבי ראש מיותרים!

בימינו, די מסובך להיות בעל חנות פיזית. בהחזקת חנות וניהולה מצטברות אין ספור משימות שוטפות, כגון: ניהול עובדים בצורה יעילה, חוקי תעסוקה ותנאים סוציאליים לעובדים, עבודה מול רשויות המס במדינה, תשלומים לספקים, הפקת מסמכים ועוד. לפעמים, דווקא העיסוק בשוטף מאוד שוחק ומאוד מתעתע. בעלי עסקים משקיעים כל כך הרבה זמן בטפל, עד שכאשר מגיעים לעיקר הם מרגישים שחוקים,מותשים ועם הרבה כאבי ראש.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    בכל העסקים, לעתים קרובות, ישנן משימות כלל ארגוניות המצריכות שיתוף פעולה של מספר עובדים להשלמתן ודורשות מן העסק משאבים רבים של זמן, ידע וכסף. על מנת לנהל את העסק בצורה יעילה ומיטבית צריך לדעת להתייחס כל הזמן לעסק עצמו, למטרות והיעדים העסקיים, לעובדים, להנהלה וכמובן ללקוחות הקיימים וללקוחות הפוטנציאליים העתידיים.

    חשוב לציין שבעלי העסקים נוטים לטעות בכך שהם נשאבים לתוך פנים העסק מבלי להסתכל על התמונה הכוללת בתהליך ניהול העסק. כלומר, לא אחת קורה שבעל עסק מסתכל על עסקה ספציפית או על הדרך בה לקוח יהיה מרוצה וזאת במקום להסתכל על כל התמונה של העסק, במקום שידאג להאציל סמכויות ובמקום שיעסוק בחשיבה על קידום העסק.

    זמן שווה כסף:

    ככל שהמשימות של העסק מתרבות זהו סימן מבורך לכך שהעסק גדל ומצליח, אך הן גם מחייבות התייחסות הולמת כדי ששום דבר לא ייפול בין הכיסאות. משמע, שהתייחסות הולמת לכל משימה מצריכה מבעל העסק עוד ועוד זמן לניהולן וכל אנשי העסקים כבר יודעים ומבינים שזמן שווה כסף. זאת אומרת, שאת הזמן, כמו את הכסף, צריך לנצל בזהירות כך שנקבל תמורה מלאה עבורו. כחלק מכך, בעידן הנוכחי מצטבר לשלל משימות ניהול העסק גם ניהול אתר אינטרנט של החנות. כאשר בעלי החנויות יבינו שלנהל את האתר גוזל מהם זמן רב ששווה להם כסף הם יבינו שעליהם להעביר את ניהול האתר לאדם מקצועי.

    ניהול אתר אינטרנט:

    קודם לכן, הוזכר במידה מועטה אתר האינטרנט של החנות. כיום, בשנת 2019, בעלי חנויות רבים מבינים שהם חייבם להצטרף לפעילות המקוונת במידה והם רוצים להמשיך לעשות עסקים גם בעשורים הקרובים. כלומר, עליהם להקים אתר אינטרנט חדש שעולה לא מעט ולאחר מכן לצלם ולהזין את כלל המוצרים המוצעים בחנות הפיזית גם באתר המקוון. מאחר ומדובר במשימה מורכבת הדורשת ידע רב והיכרות מוקדמת עם עולם הדיגיטל, בעלי עסקים רבים מתייאשים מהתהליך ומרימים ידיים.

    בעזרת שירותיו של מנהל אתרים מקצועי הצמוד לעסק (בדיוק כמו מוכר בחנות..), ניתן להגיע לאותם יעדים של יתר המתחרים ואף לעקוף אותם. יתרה מזאת, בשונה מהחנות הפיזית, לראשונה תוכלו להגיע לקהלים חדשים ורחוקים פיזית ממקום עיסוקכם העיקרי.

    כיום, ישנן חברות חיצוניות המספקות שירותי ניהול אתרים וככאלו הן יכולות לחסוך לאותם בעלי חנויות זמן יקר, כסף רב וגם הרבה כאבי ראש. אחת מהחברות המספקות שירות זה היא חברת WEmanage. חברה זו משרתת את כל העסקים הקטנים, הבינוניים והגדולים שנדרשים כיום לשירותי ניהול אתרים, אך אינם יודעים למי לפנות ואיך לקבל את השירות בצורה הטובה ביותר.

    WEmanage מספקת ללקוחותיה מכלול שירותים מגוון בכל הנוגע לניהול אתר האינטרנט בצורה שוטפת החל מניהול מערכת האתר וניהול תוכן האתר, דרך ניהול שיווק האתר ועד ניהול הפניות והרכישות באתר. לקוחות החברה נהנים מכל השירותים הללו ובכך הם מקטינים את הכאב ראש בניהול הפעילות העסקית ברשת ומבטיחים לעצמם זמן לפעילות בשווקים שונים ומחוץ לרשת.

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    רוצים פרטים? חייגו למספר 055-9381228 או השאירו פרטים כאן


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!