שנת 2020 הנה שנת מפנה בעבור עסקים רבים. התפשטות הקורונה אילצה רבים מהם לקבל את ההחלטה המבוקשת וסוף סוף להיכנס למכירות מקוונות על אף תחושת חוסר השליטה על מימד חדש זה. אבל, המציאות חזקה מכל חשש ודאגה, בעלי עסקים רבים מיהרו להקים חנות אינטרנטית בכדי למכור ולו מעט בזמן הסגרים התכופים של הקורונה.
רבים מבעלי העסקים אכן הקימו חנות אינטרנטית ואף השקיעו בו לא מעט כסף. אך, למרות ההתקדמות המשמעותית, מכירות פשוט לא היו. שני הסיבות העיקריות לכך הן:
הפתרון: ניהול החנות במיקור חוץ
איך זה עובד? פשוט למדי, חברת ניהול אתרים מצמידה לכם מנהל אתר מקצועי אשר מקבל מכם את רשימת המוצרים שאתם מוכרים בחנות הפיזית ואו מייבאים ארצה, לאחר מכן, מנהל האתר מבצע מחקר מילות מפתח ומכין את התמונות הנדרשות. לבסוף, הוא מעלה את המגוון הענק של המוצרים לחנות האינטרנטית בהצלחה.
לאחר שהמוצרים עולים לאתר בצורה נכונה, ניתן לחכות מעט עד שחלקם יקלטו היטב במנועי החיפוש וגוגל בפרט ואו להשקיע מעט בפרסום יעיל בכדי להניע מכירות בפועל.
כמה זה עולה? האם זה משתלם? ובכן, זה תלוי בדרישות שלכם. אבל נגלה לכם שלרוב מדובר בעלות זניחה ביחד לעבודה/תועלת המופקת באופן ישיר מההתקשרות עם חברת ניהול האתרים. המלצות, אצלנו 😉
רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!
קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!