בניתם חנות אינטרנטית אבל אין מי שינהל אותו? יש פתרון פשוט לכך!

שנת 2020 הנה שנת מפנה בעבור עסקים רבים. התפשטות הקורונה אילצה רבים מהם לקבל את ההחלטה המבוקשת וסוף סוף להיכנס למכירות מקוונות על אף תחושת חוסר השליטה על מימד חדש זה. אבל, המציאות חזקה מכל חשש ודאגה, בעלי עסקים רבים מיהרו להקים חנות אינטרנטית בכדי למכור ולו מעט בזמן הסגרים התכופים של הקורונה.

רבים מבעלי העסקים אכן הקימו חנות אינטרנטית ואף השקיעו בו לא מעט כסף. אך, למרות ההתקדמות המשמעותית, מכירות פשוט לא היו. שני הסיבות העיקריות לכך הן:

  • חוסר ניהול של חנות אינטרנטית.
  • וותק נמוך מידי של החנות האינטרנטית.
  • כלומר, עצם החזקה של חנות אינטרנטית פעילה (יפה ומעוצבת ככל שתהיה) אינה מבטיחה מכירות כפי שחנות שממוקמת בסמטה קטנה לא צפויה למכור בהיקפים זהים לחנויות ברחובות ראשיים ואו בפאוור סנטרס (קניונים, מתחמי קניות).

  • הפתרון: ניהול החנות במיקור חוץ

  • במידה ואתם מזהים את העסק שלכם בתיאור מעלה, מה שאתם צריכים כעת כדי להתחיל לראות מכירות הנו שירות הנקרא "ניהול אתרים" או "הזנת מוצרים לחנויות". שירות זה הנו הפתרון המלא להפיכת החנות האינטרנטית לכזו שגם מייצרת מכירות!

    איך זה עובד? פשוט למדי, חברת ניהול אתרים מצמידה לכם מנהל אתר מקצועי אשר מקבל מכם את רשימת המוצרים שאתם מוכרים בחנות הפיזית ואו מייבאים ארצה, לאחר מכן, מנהל האתר מבצע מחקר מילות מפתח ומכין את התמונות הנדרשות. לבסוף, הוא מעלה את המגוון הענק של המוצרים לחנות האינטרנטית בהצלחה.

    לאחר שהמוצרים עולים לאתר בצורה נכונה, ניתן לחכות מעט עד שחלקם יקלטו היטב במנועי החיפוש וגוגל בפרט ואו להשקיע מעט בפרסום יעיל בכדי להניע מכירות בפועל.

    כמה זה עולה? האם זה משתלם? ובכן, זה תלוי בדרישות שלכם. אבל נגלה לכם שלרוב מדובר בעלות זניחה ביחד לעבודה/תועלת המופקת באופן ישיר מההתקשרות עם חברת ניהול האתרים. המלצות, אצלנו 😉


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


    מאת

    WebMaster

    WebMaster הנו אדם המתמחה בשירותי ניהול אתרים. WebMaster אחראי הן להיבטים הטכניים של האתר והן להיבטים התוכניים והקידומיים של האתר. כאשר WebMaster עושה את העבודה שלו כנדרש, אתר האינטרנט גדל ומתפתח והלקוחות מרוצים.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *