אתם מנהלים עמותה? רוצים 35,000 ש"ח לחודש לפרסום בגוגל? כנסו לקרוא!

המגזר השלישי בישראל ממלא תפקיד חשוב מאוד ברווחת הציבור הרחב. עמותות רבות נכנסות לאותן פינות בהם המדינה לא תורמת את חלקה הציבורי. אבל, לחלק ניכר מעמותות חשובות אלו אין מקור תקציבי מלבד תרומות הציבור ולכן עשייתן הברוכה נשארת נסתרת מעין הציבור.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

אבל, כל זה יכול להשתנות במידה ואתם רוצים בכך. כמנהלי עמותות, ביכולתכם להשיג מימון משמעותי מאוד לפרסום און ליין ולגיוס תרומות באינטרנט. במאמר זה אנו נסביר איך זוכים להשיג מימון חיוני זה.

35,000 לחודש מענק גוגל לעמותות

אם העמותה שתחת ניהולכם מוכרת על ידי רשות המסים ורשם העמותות, סביר להניח שאתם זכאים ליהנות ממענק גוגל לעמותות (גוגל גרנטס), מענק זה עומד על 10,000$ לחודש ומעל 400,000₪ לשנה.


    רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 



    מענק זה אינו כולל דרישות מיוחדות מצד העמותה אך יש כללים ברורים לאופן השימוש בו.

    אז איך מקבלים את מענק גוגל לעמותות?

    כדי לקבל את מענק גוגל לעמותות, כל שעליכם לעשות זה להשאיר לנו פרטים ואנו נדאג להשיג לכם את האישורים הנדרשים בחינם. אם אינכם רוצים שנעזור לכם, ביכולתכם לפנות לקרן רש"י הנציגה הרשמית בישראל לאישור השתתפות בתכנית המענקים לעמותות של גוגל ובכך לבחון את זכאותכם גם בכוחות עצמכם.

    להלן שלבי התהליך לזכאות למענק גוגל לעמותות:

    1. בדיקת רישום העמותה כחוק.
    2. הגשת בקשה לאישור השתתפות בתכנית.
    3. רישום לקבלת גישה לחשבון גוגל אדס.
    4. הזנת קוד מזהה יחודי שהתקבל ברישום לתכנית.
    5. הקמת קמפיין פרסומי ויציאה לדרך.

    אם בעבר היה מדובר בתהליך ארוך שנמשך כחודש ימים ודרש איסוף מסמכים רבים, הרי שכיום מדובר בתהליך מהיר למדי שיכול להסתיים בתוך שבוע ימים מבלי שתצטרכו לעבוד קשה מידי או לתקשר עם אדם כלשהו לשם כך.

    איך אנהל את המענק שהעמותה קיבלה?

    האמת היא, שעם הכללים הנוקשים של גוגל, רק איש מקצוע מנוסה יכול לעשות את העבודה כנדרש. מדובר בשילוב של שני מקצועות שונים, ניהול אתרים וקידום אתרים שבאים יחד. מהצד של האתר, יש צורך ביצירת תוכן רב ערך כך שיהיה לנו מה לקדם וזה דורש בעיקר כתיבה ועריכה של תוכן באתר. מהצד השני, יש צורך בניסיון בניהול קמפיינים ברשת החיפוש של גוגל ובדגש על כללי המשחק של תכנית גוגל לעמותות.

    כלומר עליכם להוציא כמה אלפי שקלים מידי חודש על שירותים מקצועיים, אך עדיין מדובר בהליך משתלם במיוחד כאשר הקנה מידה הנו של 1 ל-20. כלומר תוציאו לרוב 1,750 ש"ח עבור ניהול של 35,000 ש"ח והתוצאות מדברות בעד עצמן.

    רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

    לסיכום,

    אם אין לכם עדיין מענק גוגל לעמותות ואו אם יש לכם מענק גוגל לעמותות אבל אף אחד לא מנהל זאת עבורכם. זה הזמן לנצל את המגיע לכם ולדחוף את העמותה קדימה גם באון ליין


      רוצים להתייעץ איתנו? הרגישו חופשי להשאיר פרטים ונחזור אליכם! 


      שתף מאמר זה

      עוד שאולי יעניין אותך

      מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

      סגירת נגישות

      בדוק התאמתך ב-10 שניות

      פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

      התייעץ איתנו חינם!
      צריך עזרה?
      שלום,
      איך אפשר לעזור לך היום?
      לחצ/י להתייעצות בנושא!