איך מזינים מוצרים לחנות אינטרנטית כאשר אין ידע טכנולוגי לניהול האתר מכירות?

בניתם לעסק אתר מכירות ומתרגשים לעבור למכירות און ליין? אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך תדאגו לכך שכל המוצרים שלכם יופיעו בחנות בכדי שהלקוחות יוכלו לרכוש אותם? התשובה לכך פשוטה, אתם רוב הסיכויים רוצים לפנות לחברת ניהול אתרים. במאמר זה נסביר על כך.

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

הזנת מוצרים לאתר מהפלאפון

יש לכם אתר אינטרנט אבל אתם לא מוצאים זמן לשבת על מחשב לנהל אותו? בניתם אתר מכירות מושלם אבל פשוט לא מצליחים להתמודד עם הניהול שלו? אתם חייבים עזרה מקצועית של איש מקצוע שמתמחה בניהול אתרי מכירות.

מה שאתם מחפשים זה שירות שיודע להתקרב אליכם ככל שרק ניתן. אתם רוצים נותן שירותים שיהיה זמין לכם בכל שעה, בכל אמצעי תקשורת ובעיקר עם ידע מקצועי וקבלות!

הכי קרוב שנותן שירותים יכול להתקרב אליכם הנו להעניק לכם שירות דרך הוואטסאפ או הטלגרם. אתם תבקשו ממנו לבצע פעולות שונות באתר בהודעות פשוטות והוא יענה במהירות ויישם את הבקשות שלכם תוך שעות בודדות בלבד לשביעות רצונכם..

איך בעצם זה עובד?

כאשר חברת ניהול אתרים מוכנה להעניק שירותי ניהול דרך אמצעי תקשורת זמינים, ביכולתם לעשות זאת באחת משני האופנים הבאים:

  1. הזנת מוצרים בצורה ישירה.
  2. הזנת מוצרים בצורה עקיפה.

הדרך הראשונה היא להעביר תמונות של מוצרים יחד עם המחירים והמלאים שלהם בהודעות ישירות למנהל האתרים. בצורה זו, מנהל האתר צריך להיות יצירתי ולהשלים את כל הנתונים החסרים..

הדרך השניה היא שבעל העסק יפנה את מנהל האתרים לאתרים מתחרים ואו ליצרנים/יבואנים בכדי לקחת מהם את כל המוצרים הנמכרים על ידו תוך שינוי עלויות ואו מלאים בהתאם לזמינותם עבור העסק.

בשני המקרים, בעל העסק לא נדרש להתחבר לאתר ואו להתעסק בכל הקשור לפעילות הטכנית. בצורה זו, גם בעלי עסקים שאינם בקיאים בטכנולוגיה יכולים להחזיק באתר מכירות מנוהל ועם מכירות!!

רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונחזור אליכם!

קבלו תשבות לכל השאלות שלכם!

רוצים גם? פשוט פנו אלינו ואט לחברת ניהול אתרים אחרת וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית. בהצלחה 🙂

שתף מאמר זה

עוד שאולי יעניין אותך

מחפשים מקצוענים לניהול האתר שלכם?

סגירת נגישות

בדוק התאמתך ב-10 שניות

פנה לבדוק אם אתה צריך שירותי ניהול אתרים

התייעץ איתנו חינם!
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות בנושא!