איך כותבים תוכן לאתר אינטרנט כדי שגוגל ימקם אותנו גבוהה בתוצאות חיפוש?

אתם כותבים עוד ועוד מאמרים לאתר שלכם אבל אף אחד לא מגיע? מרגישים שגוגל מתעלם מהאתר שלכם ומציג את המתחרים שלכם גבוהה ואתכם זורק לאחור? זה ככל הנראה כי אתם לא יודעים לכתוב תוכן לאתרי אינטרנט..


מחפשים שירות זה? השאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם! 


איך כותבים תוכן לאתר אינטרנט?

כתיבת תוכן לאינטרנט אינה דומה לכתיבת תוכן למגזין/עיתון ואו כל כתיבה אחרת. בשונה מתוכן כתוב אחר, על תוכן המיועד לאינטרנט לכלול מספר רב של רכיבים שבלעדיהם התוכן פשוט לא יזכה לחשיפה ומכך גם שאתם כותבים תוכן לחינם וחבל..

להלן 10 נקודות חובה בכתיבה לרשת:

  1. בדקו מה אנשים מחפשים ורק לאחר מכן כתבו תכנים..
  2. וודאו שהכותרת של התוכן מושך ומסקרן את הגולשים שלכם.
  3. עמדו בהתחייבות וספקו תוכן רלוונטי ומעניין לנכנסים לקרוא.
  4. צרפו תמונות/וידאו מתאימים לתוכן לשיפור חוויית הקריאה.
  5. אל תכתבו בכוח ויתר מידי מילים – התמקדו במה שחשוב..
  6. חלקו את התוכן לפסקאות נוחות לקריאה עם כותרות ביניים.
  7. אפשרו לגולשים להגיב ואו לנהל דיון לאחר קריאת התוכן.
  8. ספרו לגוגל במה התוכן עוסק על ידי יצירת מטא דאטה.
  9. שלחו את המאמר לפרסום הישר לגוגל להבטיח חשיפה.
  10. בדקו ביצועים ושפרו תכנים במידה ואין תוצאות בשטח.

אבל אני לא יודע/ת לעשות דברים אלו..?

במידה ואתם לא יודעים לעשות את מה שכתוב מעלה, ביכולתכם לבחון אפשרות ללמוד אותן על ידי צפייה בסרטוני הדרכה ביוטיוב ואו על ידי רישום לקורס כתיבה דיגיטלית לרשת ובכך ליישר קו באופן חד פעמי ולהצליח לבצע את המשימות הללו לבד.

במידה ואין לכם זמן ואו כוח ללמוד את התחום אך עדיין ברצונכם להשיג את כל המטלות הללו ולהצליח לגעת בציבור רחב עם התכנים שלכם, הרי שאתם יכולים לרכוש חבילת ניהול אתרים שכוללת בתוכה הטמעת קידום אורגני:

ניהול תכני אתר עם קידום אורגני:

שירות זה מאפשר לכם לכתוב מאמר בשפה פשוטה כפי שנוח לכם מבלי לעסוק בכלל מאפייני הדיגיטל אך במקום לפרסמו עצמאית, עליכם להעביר את התוכן לחברת ניהול התוכן באתר והיא תבצע בו שינויים קלים ותיצור גם את המסגרת מסביב לתכנים כך שהיא תראה מושלמת ותעמוד בדרישות האינטרנט וכך תזכו לתנועה לאתר.


התייעצו איתנו ללא עלות וללא התחייבות:

 

מאת

WebMaster

WebMaster הנו אדם המתמחה בשירותי ניהול אתרים. WebMaster אחראי הן להיבטים הטכניים של האתר והן להיבטים התוכניים והקידומיים של האתר. כאשר WebMaster עושה את העבודה שלו כנדרש, אתר האינטרנט גדל ומתפתח והלקוחות מרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *